Direktor Staničić sudjelovao na konferenciji „Ponovni uzlet avioturizma“

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Danas je u dubrovačkim Lazaretima održana konferencija Slobodne Dalmacije i Dubrovačkog vjesnika „Ponovni uzlet avioturizma“, čija je glavna tema bila pozicioniranje Hrvatske na aviokarti svijet, ali i budućnost turizma u Dubrovniku kroz održivi gradski projekt „Respect the City“. Na konferenciji su, između ostalih, bili prisutni Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta, Mate Franković, gradonačelnik grada Dubrovnika te predstavnici zračnih luka, turističkih zajednica i lokalne uprave.

Nakon pozdravnih i uvodnih govora, u sklopu konferencije je održana i glavna panel rasprava u kojoj su, uz direktora Staničića, sudjelovali Monika Udovičić, ravnateljica Uprave za turističke zajednice, kategorizaciju i pravne poslove pri Ministarstvu turizma i sporta, Ivan Maslać, komercijalni direktor ZL Dubrovnik, Slaven Žabo, direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa, Stjepan Bedić, direktor ETF Airwaysa i Blaž Pezo, ravnatelj Lučke uprave Dubrovnik.

Pozicioniranje Hrvatske kao aviodestinacije znači i povećanje potrošnje te produljenje turističke sezone. Upravo ćemo zbog toga nastaviti promovirati našu zemlju kao aviodestinaciju pritom koristeći naše komparativne prednosti razvijene mreže zračnih luka na obali. Također, u perspektivi razvoja održivog turizma čarter programi jedna su od značajnih okosnica jer oni znače sigurnost dolaska gostiju, ali i intenzivnu komunikaciju s turoperatorima i aviokompanijama“, poručio je direktor Staničić.

U kontekstu grada Dubrovnika, naglašeno je kako je upravo ova destinacija osjetila negativne posljedice zaustavljanja zračnog prometa zbog pandemije, a povratak turističkog prometa u Dubrovniku na sadašnjih 65 posto rezultata iz rekordne 2019. godine, odnosno postizanje očekivanih 80 posto rezultata do kraja sezone, potvrđuje kako će povratak većeg broja aviolinija biti jedan od temelja u postizanju odličnih turističkih rezultata u ovoj godini.

Tako je u sklopu konferencije zaključeno kako je Hrvatska i ove godine pozicionirana kao jedna od najpoželjnijih turističkih destinacija Mediterana, što potvrđuju i brojne najave aviolinija koje će tijekom glavnih ljetnih mjeseci povezivati hrvatske destinacije s ključnim emitivnim tržištima pa i s dalekim tržištima na kojima smo uspjeli zadržati prisutnost, poput SAD-a.