Direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić sudjelovao je na otvorenju skupa na nacionalnom festivalu Dani komunikacija koji se i ove godine održava u Rovinju. Direktor Ivičić je u svom govoru naglasio kako je komunikacija jedan od glavnih alata Hrvatske turističke zajednice koja je zadužena, osim za stvaranje identiteta i ugleda hrvatskog turizma, i za planiranje i provedbu njegove promocije.
Ivičić se posebno osvrnuo na kampanju HTZ-a za vrijeme američkog Super Bowla. „Prilika za promidžbu Hrvatske na američkom tržištu prepoznata je vrlo brzo te smo u Glavnom uredu HTZ-a donijeli odluku da se pobjedničkom treneru ponudi odmor u Hrvatskoj te da se pokrene mini kampanja na Twitteru, odnosno nagradna igra za naše fanove koja je ostvarila veliki interes“, rekao je direktor Ivičić, dodavši kako su rezultati cijele kampanje fantastični jer je u 3 dana kampanje dobiveno više od 1200 novih fanova.
Festival Dani komunikacija osmišljen je kao centralno mjesto okupljanja domaćih marketinških profesionalaca i komunikatora. Uz trodnevni edukativni i zabavni program te čak četiri strukovna natjecanja, sudionicima je ponuđena razmjena iskustava te povezivanje unutar marketinške industrije. Ključni ciljevi festivala zadržat će postojeću formu i time nastaviti educirati, inspirirati, nagrađivati kreativnost i učinkovitost, spajati marketinške stručnjake i ustrajati u osvještavanju važnosti marketinških komunikacijskih procesa u promjenjivom tržišnom okruženju.
Sjajni prošlogodišnji rezultati kada se u Rovinju okupilo više od 1.400 ljudi iz industrije, 261 natjecateljski rad, 11 internacionalnih predavača, 57 partnera i sponzora, dokaz su kako su Dani komunikacija jedno od ključnih strukovnih događanja u Hrvatskoj.