Časopis Destination u cijelosti posvećen ljepotama Hrvatske

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: pon, 23.03.2015 - 12:00

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Parizu, u suradnji s francuskom izdavačkom kućom Milan Presse, sudjelovalo je u izdavanju časopisa „DESTINATION CROATIE“ koji je namijenjen zaljubljenicima u putovanja i koji na 100-njak stranica otkriva detalje o hrvatskoj turističkoj ponudi. Časopis je tiskan u 100 tisuća primjeraka, a na prodajnim mjestima u Francuskoj dostupan je od 19. ožujka.

 

U ovom jedinstvenom projektu koji je u cijelosti posvećen Hrvatskoj, predstavljena je drugačija turistička ponuda od one na koju smo navikli gledati u sličnim izdanjima i turističkim vodičima. Iako se mogu pronaći i teme o tradicionalnim ljetnim odmorišnim destinacijama, francuski autori na vrlo zanimljiv način obrađuju teme iz unutrašnjosti zemlje te Hrvatsku prikazuju idealnom odmorišnom destinacijom tijekom cijele godine, a ne samo tijekom ljeta.

 


„S francuskog smo tržišta lani ostvarili gotovo 1,8 milijuna noćenja što predstavlja porast od 1,3 posto u odnosu na 2013. godinu Ove godine očekujem da će se trend rasta nastaviti, a aktivnosti Hrvatske turističke zajednice, kao što je i ova, sigurno će dodatno doprinijeti ostvarenju pozitivnih rezultata“, rekao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.

 

Glavna urednica navedenog izdanja Florence Garès, oduševljena kulturnim naslijeđem, ljepotama prirode te bogatom poviješću naše zemlje, u predgovoru je naglasila kako je neke hrvatske destinacije nemoguće definirati jer sažimaju tolike različitosti poput prekrasnog umjetničkog djela u kojem se isprepliću različite struje. Kako je rekla, Hrvatska je jedno od takvih veličanstvenih umjetničkih djela s tisuću boja.

 

U uvodnom članku hrvatsku turističku ponudu predstavlja poznata hrvatska novinarka Bisera Fabrio koja kroz slikovit i vrlo živopisan izričaj uspoređuje Hrvatsku danas i u vrijeme njezina odrastanja, govori o ljepotama rodnog grada Splita vješto ispreplićući slike sadašnjosti s prošlim vremenima. I novinarka Sophie Massalovitch, koja je 2014. već nagrađena „Zlatnom penkalom“ Hrvatske turističke zajednice za izuzetan doprinos razvoju destinacije u Francuskoj, predstavila je nevjerojatne ljepote Dioklecijanova Splita opisujući čitav grad kao otvoreni muzej čarobne ljepote.

 

Raznolikost istarske turističke ponude te posebno njezine gastronomije toliko su oduševili francuske autore da slika pitoresknog Rovinja krasi naslovnicu ovog zanimljivog turističkog izdanja. Turistička ponuda Istre predstavljena je na 10-ak bogato ilustriranih stranica. Nisu zanemareni niti praktični savjeti pa je tako navedeno gdje se mogu kušati pravi istarski tartufi, istarski pršut ili kozji sir te koja vina u Istri obavezno degustirati. Na vrlo zanimljiv način francuski su autori obradili i teme o Hrvatskoj kao idealnoj za duge šetnje po pitoresknim krajolicima. Francusku novinarku Nathalie Kouyoumdjian posebno su oduševili otoci, a kroz visokokvalitetne fotografije istaknutih hrvatskih i francuskih autora prikazane su ljepote Mljeta, Prvića, Cresa, Visa, Brača, Lastova, Dugog Otoka, Koločepa i drugih.

 

U časopisu se govori i o hrvatskoj gastronomiji za koju autori ističu da predstavlja umjetnost prezentacije te bogatstvo mnogih utjecaja kroz prošlost. Osim preporuka gdje se u Hrvatskoj može dobro pojesti, nisu zaboravljene ni lokalne delicije. Osim hrvatske obale francuski su autori obišli i kontinentalnu Hrvatsku. Tako je novinarka Pascal Alquier, zajedno s fotografom Dominiqueom Chauvetom, obišla hrvatsko Zagorje i Međimurje. Autorica je oduševljena i glavnim hrvatskim gradom kojega predstavlja kao prijestolnicu zanimljivih uličnih umjetnosti, ali i sve popularniju europsku kulturnu metropolu te nezaobilaznu city break destinaciju.

 

Projekt su osim Hrvatske turističke zajednice, podržali i hrvatski partneri Croatia Airlines, hoteli Maistra, Valamar, Meridien Lav, HUP, Arena Turist, nacionalni parkovi Plitvice i Brijuni, te francuski turoperatori Top of Travel, La Balaguère i Allibert. Magazin će na kioscima i ostalim prodajnim mjestima u Francuskoj biti dostupan do kraja ljeta i sigurno će mnogima poslužiti kao inspiracija za odabir Hrvatske kao turističke destinacije.