U sklopu destinacijske kampanje „Blizu grada, blizu srca“ / „Around Zagreb“, Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije kreirale su poseban promotivni film istoimenog naziva. Film stavlja naglasak na zelenilo, boravak u prirodi, rekreaciju, kao i na bogatu kulturnu i gastronomsku ponudu glavnog grada i zagrebačkog zelenog prstena.
Može ga se pogledati na poveznici: Blizu grada, blizu srca. Producentica filma je gđa. Martina Miličević čiji je video „Zagrebačka vinska priča“/ „Winetasting Path Home“ osvojio treće mjesto na svjetskom video natjecanju najtiražnijeg vinskog magazina Wine Spectator.
Narator u filmu je g. Rob Reider, američki peterostruki dobitnik Emmy nagrade za svoje emisije i glazbene skladbe, a s njim je TZGZ već ostvarila sjajnu suradnju na filmu „Zagreb Loves You“. Ističemo, ovo je prvi put da dvije turističke zajednice partnerski surađuju u promociji Zagreba i okolice kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju.
U ljetnom periodu održavanja kampanje ostvareni su zapaženi rezultati pa je, tako, najviše posjeta stranicama www.aroundzagreb.hr došlo iz Hrvatske (40%), ali i s tržišta gdje je kampanja provođena - iz Slovenije (35%) te Austrije, Njemačke i BIH (25%). Zanimljivo je istaknuti kako bilježimo i interes Amerikanaca, iako na tom tržištu nije rađena posebna promocija. To svakako pokazuje da je tematika prirode i boravka na otvorenom te aktivni turizam očito interesantna tržištu SAD-a te predstavlja svojevrsnu smjernicu za buduće aktivnosti.
Zajednička kampanja „Blizu grada, blizu srca“ kreirana je s ciljem stvaranja cjelogodišnje platforme promocije bogate ponude glavnog grada i njegove okolice. U tom smislu se planira obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine, a sada predstavlja atraktivnu jesensku ponudu Zagreba i njegovog prstena koji su, po mnogima, upravo najljepši u ovo godišnje doba.