Nagrada u zdravstvenom turizmu 2024.

Poruka statusa

Predlažemo da dobro proučite prijavnicu prije ispunjavanja te da pripremite sve potrebne materijale i informacije budući da je vrijeme za ispunjavanje prijavnice ograničeno.

Molimo vas da obratite pozornost na ograničenje vezano uz broj riječi u tekstualnim opisima te sukladno tome unaprijed pripremite sav materijal kako biste si olakšali unos podataka.

Poruka statusa

Podnositelji kandidature mogu biti subjekti koji su registrirani za pružanje usluga smještaja i/ili zdravstvenih usluga, turističke destinacije u kojima dominiraju objekti koji pružaju usluge zdravstvenog turizma, odnosno, u kojima su usluge zdravstvenog turizma primarni motiv dolaska gostiju, ustanove i udruge. Fokus dodjeljivanja nagrade je na raznolikosti zdravstvene ponude i kvalitete usluge, koji zajedno unaprjeđuju doživljaj u turizmu te doprinose ostvarenju ciljeva strateških dokumenata hrvatskog turizma.

PODNOSITELJ KANDIDATURE
OPIS KANDIDATURE

Opis kandidature mora sadržavati osnovne podatke o razvoju poslovanja zdravstvenog turizma i njegovoj posvećenosti izvrsnosti s posebnim naglaskom na strateški plan i ciljeve poslovanja te viziju, misiju i ključne vrijednosti. Navesti motive kandidature.

Opisati razvoj poslovanja: ulaganja u infrastrukturu, kadrove, sadržaje, održivost i digitalizaciju, proizvode/usluge koje povećavaju zadovoljstvo gostiju i njihovo nezaboravno iskustvo. Opisati što čini vašu ponudu posebnom i drugačijom od vaših konkurenata. 

Navesti ključne značajke vaše poslovne strategije, uključujući viziju, misiju, ključne vrijednosti te ciljeve poslovanja.

Opisati na koji način postižete predanost poslovnoj izvrsnost te osiguravate gostima nezaboravno iskustvo za vrijeme boravka u vašoj destinaciji/objektu zdravstvenog turizma. Opisati kako u vašim poslovnim politikama i procedurama osiguravate kvalitetu zdravstvenih usluga i usluga smještaja te ulažete li u vaše kadrove. Navesti nacionalne/ili međunarodne nagrade, priznanja, certifikate. Opisati na koji način doprinosite razvoju lokalne zajednice.

Zahtjevi slanja
RAZVOJNA KOMPONENTA PROJEKTA I DOPRINOS DESTINACIJI U 2024.

Opis doprinosa u 2024. mora naglasiti inovacije/unaprjeđenja koja su implementirana kako bi se poboljšala usluga/proizvod/doživljaj/iskustvo. Ukoliko je moguće, u ovoj kategoriji također se boduju i ostvareni rezultati poslovnog subjekta u 2023. (iskorištenost, ADR, TRevPAR). Ocjenjivačka komisija treba iz vašeg opisa uvidjeti što je potaknulo određenu inovaciju/unaprjeđenje: je li ona rezultat povratnih informacija gostiju, promjena na tržištu, nove konkurencije.

Navesti koje inovacije/unaprjeđenja ste tijekom kvalifikacijskog razdoblja implementirali kako biste poboljšali kvalitetu usluge/proizvoda i iskustvo gostiju. Povezati navedene inovacije/unaprjeđenja s vašom misijom i vizijom opisanoj u prethodnoj točki te objasniti kako ono doprinosi njihovom ostvarenju. 

Opisati do kojih ste rezultata došli implementacijom vaše inovacije/unaprjeđenja. Rezultati mogu biti kvalitativni i/ili kvantitativni. Navesti doprinos vaše inovacije/unaprjeđenja održivom razvoju turizma kao i uključivosti i pristupačnosti. Navesti doprinos razvoju destinacije u navedenom razdoblju.

Nakon podnošenja kandidature, u online sustav unijet ćete podatke vašeg poslovnog subjekta temeljem kojih će se izračunati vaša iskorištenost kapaciteta, prosječna cijena sobe (ADR) te ukupan prihod po raspoloživoj sobi (TRevPAR). Objekti koji sudjeluju u Benchmarking projektu ne moraju unositi potrebne podatke.

Zahtjevi slanja
MARKETINŠKE STRATEGIJE

Navesti koje marketinške strategije koristite kako biste privukli vaša ciljne tržišne segmente. Opisati kakve su rezultate postigle navedene strategije.

Koji su vaši ciljni tržišni segmenti te koje marketinške strategije primjenjujete kako biste ih privukli? Obrazložiti kako se marketinški pozicionirate na vašim ciljnim tržištima te zašto ste baš odabrali strategije koje primjenjujete. Objasniti što motivira i inspirira vaše ciljno tržište da odaberu baš vašu destinaciju/objekt zdravstvenog turizma te kako zadovoljavate njihova očekivanja. Navesti jesu li marketinške strategije u skladu s vašim dugoročnim poslovnim planovima. Opisati koje društvene mreže koristite, digitalne ili interaktivne promocije, aplikacije (apps), pakete proizvoda, plaćene kampanje, … naglasiti koje kanale oglašavanja ste odabrali te zašto baš oni najbolje odgovaraju vašem targetiranom tržišnom segmentu.

Navesti do kojih ste rezultata došli primjenom odabranih marketinških strategija? Koje ste mjere (KPI-jeve) koristili kako biste pratili uspješnost strategije te navedite rezultate do kojih ste došli (povećanje posjeta web stranici, analiza posjete društvenih mreža, povećani booking, prisutnost u medijima, … ). Priložiti slike s dokazima, odnosno, vlastite analize.

Zahtjevi slanja
UPRAVLJANJE DOŽIVLJAJEM I PRAĆENJE KVALITETE USLUGE

Opisati kako se osigurava kvaliteta usluge, prati li se i na koji način zadovoljstvo gostiju te kako se koriste navedeni podaci za unaprjeđenje doživljaja. Navesti na koji način integrirate raznolikost i uključivost u vaše poslovanje.

Opisati kako vaša destinacija/objekt zdravstvenog turizma osigurava kvalitetu usluge vašim gostima te upravlja doživljajima: kako i koliko educirate zaposlenike, koji sustav nagrađivanja zaposlenika posjedujete te kakva su vaša načela i politike kvalitete usluge. Opisati vaše standarde kvalitete usluge. Navesti načine na koje komunicirate s gostima prije, za vrijeme i poslije boravka kako biste osigurali najvišu razinu zadovoljstva gostiju, predivan doživljaj i veličanstveno iskustvo. 

Kako pratite i ocjenjujete zadovoljstvo gostiju kako biste unaprijedili doživljaj i iskustvo gostiju? Priložiti anketne upitnike, rezultate tajnih kupaca kao i ocjene zadovoljstva gostiju za 2024. Navesti primjere unaprjeđenja kvalitete na osnovu povratnih informacija gostiju


Zahtjevi slanja

Opisati na koji način prilagođavate kvalitetu svojih usluga specifičnim potrebama raznolikim zajednicama. Navesti primjere kako ste vaše usluge učinili inkluzivnim, odnosno, pristupačnim specifičnim individualcima/grupama koje mogu imati prepreke tijekom boravka u vašem objektu/destinaciji zdravstvenog turizma. Prepreke se mogu odnositi na kulturne razloge, jezične barijere, tjelesna ograničenja, intelektualne mogućnosti, kognitivna ograničenja, dijetalne zahtjeve ili neke ostale specifične potrebe različitih grupa poput LGBTQIA+.

Zahtjevi slanja
DOPRINOS CILJEVIMA STRATEGIJE RAZVOJA ODRŽIVOG TURIZMA DO 2030.

Označiti i argumentirati kojim strateškim ciljevima hrvatskog turizma do 2030. projekt daje doprinos (moguć je odabir jednog ili više strateških ciljeva). Maksimalni bodovi u ovoj grupi mogu se dodijeliti za svaki pojedini strateški cilj kojem projekt daje doprinos, no isto tako moguće je i maksimalan broj bodova dodijeliti isključivo temeljem iznimnog doprinosa jednom strateškom cilju.

Kako bi se ravnomjernije rasporedile turističke aktivnosti tijekom cijele godine u turistički razvijenim područjima, fokus mora biti na unaprjeđenju više dodane vrijednosti postojećih turističkih proizvoda te stvaranju uvjeta za daljnji razvoj posebnih oblika turizma uz što aktivnije uključivanje lokalne zajednice u te procese. U turistički slabije razvijenim područjima i u kontinentalnoj Hrvatskoj fokus mora biti na podizanju kvalitete ugostiteljske ponude, novih turističkih atrakcija te posebnih oblika turizma.

Opterećenja koja proizlaze iz turizma mogu rezultirati smanjenjem kvalitete sastavnica okoliša, kao i nastavkom neželjenih klimatskih promjena, što posljedično može dovesti do smanjene atraktivnosti Hrvatske kao turističke destinacije. Stoga je razvoj turizma nužno usmjeriti prema okolišnoj i resursnoj održivosti te smanjenju međusobnih negativnih utjecaja turizma i klimatskih promjena.

Razvoj konkurentnog i inovativnog turizma jedan je od koraka u razvoju održivog turizma. Neophodno je unapređenje poslovnog okruženja, ljudskih potencijali i tržišta rada, unaprjeđenje strukture i kvalitete smještajnih kapaciteta, osiguranje poticajnog poslovnog okruženja te poticanje inovacija i digitalne transformacije turizma.

Jedan od značajnijih izazova s kojima se turizam suočava jesu brze promjene trendova i interesa turista, a s tim je povezana i potreba za diversifikacijom proizvoda te potreba za planiranjem potrebnih kompetencija zaposlenih u turizmu. Preduvjet za učinkovito upravljanje je prikupljanje podataka i donošenje odluka temeljenih na tim egzaktnim podacima. Dodatno, potrebno je koristiti prednosti snažnijeg uključivanja u međunarodna udruženja i organizacije radi rješavanja zajedničkih izazova. Hrvatska se percipira kao sigurna destinacija, stoga je neophodno nastaviti s dosadašnjim naporima u kontekstu jačanja i razvoja sigurnosti u svim turističkim destinacijama.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Podatke o predlagateljima kao i predloženim osobama/tvrtkama/ustanovama/udrugama, a koje prikupljamo za potrebe realizacije dodjele godišnjih nagrada Hrvatske turističke zajednice koristit ćemo u skladu sa svim primjenjivim zakonima o zaštiti podataka, uključujući Opću uredbu o zaštiti podataka (GDPR). Osobni podaci svih gore spomenutih fizičkih i pravnih osoba čuvat će se u sigurnom okruženju, a pristup će im biti ograničen. Prikupljanje, korištenje kao i pohranjivanje svih osobnih podataka činit ćemo na siguran način, a prikupljene osobne podatke koristit ćemo samo u svrhu realizacije dodjele godišnjih nagrada Hrvatske turističke zajednice.

CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.