Opis kandidature mora sadržavati osnovne podatke o gastronomskom doživljaju. Obrazložiti kandidaturu, vrijeme i mjesto održavanja i trajanje gastronomskog doživljaja i druge relevantne informacije, uključene dionike, kome je namijenjen, obrazložiti projektnu ideju (vizija, strategija, ključne vrijednosti). Obrazložiti motive kandidature.
Opisati razvoj gastronomskog doživljaja: sadržaj, aktivnosti, vrijeme na koje se kandidatura odnosi, trajanje, lokaciju, potrebnu infrastrukturu, kadrove, ključne osobe uključene u organizaciju, održivost i digitalizaciju, kojim ciljnim skupinama je namijenjen. Opisati što ovaj gastronomski doživljaj čini posebnim i drugačijim od konkurenata.
Navesti ključne značajke vaše poslovne strategije, uključujući viziju, misiju, ključne vrijednosti te ciljeve pokretanja i/ili organizacije gastronomskog doživljaja. Kako je doprinio ostvarenju ekonomskih, ekoloških i socijalnih učinaka u destinaciji. Opisati na koji način doprinosite razvoju lokalne zajednice, koji su pozitivni učinci kroz povećanje broja posjetitelja, njihovu potrošnju, otvaranje radnih mjesta, povezivanje više djelatnosti, nove vještine koje su naučili mještani i trajnu infrastrukturu koja je pozitivna za lokalnu zajednicu.
Opisati na koji način postižete predanost poslovnoj izvrsnost te osiguravate posjetiteljima nezaboravno iskustvo. Temeljem vaših ključnih vrijednosti i filozofije poslovanja, opisati kako osiguravate kvalitetu usluge (raznovrsnost i zanimljivost programa događaja, projekta) te povećavate zadovoljstvo sudionika. Navesti nacionalne i/ili međunarodne nagrade, priznanja, certifikate.
Obrazložiti motive kandidature.