Gastronomski doživljaj godine 2024.

Status message

Predlažemo da dobro proučite prijavnicu prije ispunjavanja te da pripremite sve potrebne materijale i informacije budući da je vrijeme za ispunjavanje prijavnice ograničeno.

Molimo vas da obratite pozornost na ograničenje vezano uz broj riječi u tekstualnim opisima te sukladno tome unaprijed pripremite sav materijal kako biste si olakšali unos podataka.

Status message

Podnositelji kandidature mogu biti ugostiteljski objekti, turističke zajednice, regionalna ili lokalna samouprava, udruge, tvrtke, obrti i druga tijela koja se ocjenjuju relevantnim za projekt i smatraju da je isti pridonio unaprjeđenju kvalitete i održivosti te ostvaruje ekonomske i ekološke učinke i povećava uključenost lokalne zajednice.

PODNOSITELJ KANDIDATURE
OPIS KANDIDATURE

Opis kandidature mora sadržavati osnovne podatke o gastronomskom doživljaju. Obrazložiti kandidaturu, vrijeme i mjesto održavanja i trajanje gastronomskog doživljaja i druge relevantne informacije, uključene dionike, kome je namijenjen, obrazložiti projektnu ideju (vizija, strategija, ključne vrijednosti). Obrazložiti motive kandidature.

Opisati razvoj gastronomskog doživljaja: sadržaj, aktivnosti, vrijeme na koje se kandidatura odnosi, trajanje, lokaciju, potrebnu infrastrukturu, kadrove, ključne osobe uključene u organizaciju, održivost i digitalizaciju, kojim ciljnim skupinama je namijenjen. Opisati što ovaj gastronomski doživljaj čini posebnim i drugačijim od konkurenata.

Navesti ključne značajke vaše poslovne strategije, uključujući viziju, misiju, ključne vrijednosti te ciljeve pokretanja i/ili organizacije gastronomskog doživljaja. Kako je doprinio ostvarenju ekonomskih, ekoloških i socijalnih učinaka u destinaciji. Opisati na koji način doprinosite razvoju lokalne zajednice, koji su pozitivni učinci kroz povećanje broja posjetitelja, njihovu potrošnju, otvaranje radnih mjesta, povezivanje više djelatnosti, nove vještine koje su naučili mještani i trajnu infrastrukturu koja je pozitivna za lokalnu zajednicu.

Opisati na koji način postižete predanost poslovnoj izvrsnost te osiguravate posjetiteljima nezaboravno iskustvo. Temeljem vaših ključnih vrijednosti i filozofije poslovanja, opisati kako osiguravate kvalitetu usluge (raznovrsnost i zanimljivost programa događaja, projekta) te povećavate zadovoljstvo sudionika. Navesti nacionalne i/ili međunarodne nagrade, priznanja, certifikate.

Obrazložiti motive kandidature.

Priložiti 2-15 fotografija gastronomskog doživljaja čime se stvara slika i dojam održanog gastronomskog doživljaja.


Upload requirements
RAZVOJNA KOMPONENTA PROJEKTA I DOPRINOS DESTINACIJI U 2024.

Opisati doprinos gastronomskog doživljaja u 2024. pri čemu je potrebno naglasiti originalnost, inovativnost i/ili unaprjeđenja koja su implementirana kako bi se poboljšalo doživljaj turista i unaprijedila destinacija. Ocjenjivačka komisija treba iz opisa uvidjeti što je potaknulo kandidirani projekt: je li on rezultat povratnih informacija gostiju, promjena na tržištu, nove konkurencije, valorizacije lokalnih resursa ili drugog.

Navesti koji je posebno istaknuti doprinos gastronomskog doživljaja turističkom razvoju destinacije u 2024., bilo da se odnosi na njegovo osmišljavanje i izvođenje, bilo da je riječ o unaprjeđenju i inoviranju postojeće ponude. Povezati navedeno s vizijom opisanoj u prethodnoj točki te posebno pojasniti kako gastronomski doživljaj doprinosi realizaciji ciljeva i razvoju destinacije u 2024.

Opisati doprinos gastronomskog doživljaja lokalnoj zajednici, pojasniti uključenost lokalne zajednice u njegovo osmišljavanje i realizaciju. Istaknuti ukoliko su korišteni lokalni proizvodi i valorizirani lokalni resursi.

Navesti do kojih ste rezultata došli implementacijom gastronomskog doživljaja. Rezultati mogu biti kvalitativni i/ili kvantitativni. Navesti doprinos gastronomskog doživljaja održivosti, uključivosti i pristupačnosti.

Istaknuti inovativnost gastronomskog doživljaja. Obrazložiti pojedine elemente inovativnosti i učinke navedenog na prihvaćenost gastronomskog doživljaja od turista i lokalnog stanovništva.

Navesti nacionalne i/ili međunarodne nagrade, priznanja, certifikate (tko je dodijelio, za koje razdoblje)

MARKETINŠKE STRATEGIJE

Navesti koje inovativne marketinške i komunikacijske strategije koristite kako biste privukli vaše ciljne tržišne segmente. Opisati kakve su rezultate postigle navedene strategije.

Koje su inovativne marketinške i komunikacijske strategije korištene pri promoviranju gastronomskog doživljaja? Zašto su odabrane upravo te strategije? Koji su vaši ciljni tržišni segmenti te koje marketinške strategije primjenjujete kako biste ih privukli? Obrazložiti kako marketinški pozicionirate gastronomski doživljaj na vašim ciljnim tržištima te zašto ste baš odabrali strategije koje primjenjujete. Objasniti što motivira i inspirira vaše ciljno tržište da posjete baš ovaj gastronomski doživljaj te kako on ispunjava njihova očekivanja. Navesti jesu li marketinške strategije u skladu s vašim dugoročnim poslovnim planovima. Opisati koje društvene mreže koristite, digitalne ili interaktivne promocije, aplikacije (apps), pakete proizvoda, plaćene kampanje naglasiti koje kanale oglašavanja ste odabrali te zašto baš oni najbolje odgovaraju vašem ciljnom tržišnom segmentu.

Navesti do kojih ste rezultata došli primjenom odabranih marketinških strategija. Opisati kako su te marketinške aktivnosti pomogle u privlačenju ciljnog tržišnog segmenta posjetitelja. Jesu li marketinške aktivnosti bile uspješne? U obzir uzeti metriku kroz mjerenje rezultata/aktivnosti kao što su medijska pokrivenost, broj pratitelja na društvenim mrežama te veći broj rezervacija (povećanje posjeta web stranici, analiza posjete društvenih mreža, prisutnost u medijima, … ). Priložiti slike s dokazima, odnosno, vlastite analize ukoliko ih posjedujete.

Priložiti 2-20 fotografija, grafičkih prikaza, snimke zaslona s društvenih mreža, web stranice, objave, oglase… kako biste obrazložili navedene marketinške strategije i njihove rezultate. 


Upload requirements
UPRAVLJANJE DOŽIVLJAJEM I PRAĆENJE KVALITETE USLUGE

Navesti na koji način integrirate raznolikost i uključivost u organizaciju gastronomskog doživljaja? Priložiti ocjene zadovoljstva posjetitelja.

Opisati kako osiguravate kvalitetu gastronomskog doživljaja i na koji način pratite zadovoljstvo posjetitelja prilikom i nakon posjete, odnosno, kako upravljate doživljajima. Kako i koliko educirate sve uključene djelatnike i volontere u organizaciju gastronomskog doživljaja, na koji način ih nagrađujete, uključujete li lokalnu zajednicu i osjetljive skupine u organizaciju gastronomskog doživljaja? Posjedujete li i kakva su vaša načela i politike kvalitete usluge? Opisati vaše standarde kvalitete usluge. Navesti načine kojima komunicirate s posjetiteljima prije, za vrijeme i nakon završetka gastronomskog doživljaja kako biste osigurali najvišu razinu zadovoljstva posjetitelja, predivan doživljaj i iskustvo, preporuku i ponovni posjet.

Kako pratite i ocjenjujete zadovoljstvo posjetitelja kako biste unaprijedili gastronomski doživljaj i njihovo iskustvo? Priložiti anketne upitnike, rezultate tajnih kupaca i ocjene zadovoljstva gostiju za 2024. Navesti primjere unaprjeđenja kvalitete na osnovu povratnih informacija posjetitelja.

Opisati na koji način prilagođavate dostupnost i kvalitetu gastronomskog doživljaja specifičnim potrebama raznolikih zajednica. Navesti primjere kako ste gastronomski doživljaj učinili inkluzivnim, tj. pristupačnim specifičnim individualcima/grupama koje mogu imati specifična ograničenja ili potrebe. Prepreke se mogu odnositi na npr. kulturne razloge, jezične barijere, tjelesna ograničenja, intelektualne mogućnosti, kognitivna ograničenja, dijetalne zahtjeve ili neke ostale specifične potrebe različitih grupa poput LGBTQIA+. Je li gastronomski doživljaj prilagođen ranjivim skupinama i osobama s invaliditetom, dozvoljavate li dolazak s kućnim ljubimcima? Zadovoljava li infrastruktura (osnovna i dodatna), pristupne ceste, parkirališta, signalizacija očekivanja vaših posjetitelja?

Priložiti 2-20 fotografija, posteri za komunikaciju s osobljem, dijagrami tijeka procesa korisničke službe, QR kodovi za poticanje povratnih informacija.


Upload requirements
DOPRINOS CILJEVIMA STRATEGIJE RAZVOJA ODRŽIVOG TURIZMA DO 2030.

Označiti i argumentirati kojim strateškim ciljevima hrvatskog turizma do 2030. projektni prijedlog daje doprinos (moguć je odabir jednog ili više strateških ciljeva). Maksimalni bodovi u ovoj grupi mogu se dodijeliti za svaki pojedini strateški cilj kojem kandidirani projekt daje doprinos, no isto tako moguće je i maksimalan broj bodova dodijeliti isključivo temeljem iznimnog doprinosa jednom strateškom cilju.

Kako bi se ravnomjernije rasporedile turističke aktivnosti tijekom cijele godine u turistički razvijenim područjima, fokus mora biti na unaprjeđenju više dodane vrijednosti postojećih turističkih proizvoda te stvaranju uvjeta za daljnji razvoj posebnih oblika turizma uz što aktivnije uključivanje lokalne zajednice u te procese. U turistički slabije razvijenim područjima i u kontinentalnoj Hrvatskoj fokus mora biti na podizanju kvalitete ugostiteljske ponude, novih turističkih atrakcija te posebnih oblika turizma.

Opterećenja koja proizlaze iz turizma mogu rezultirati smanjenjem kvalitete sastavnica okoliša, kao i nastavkom neželjenih klimatskih promjena, što posljedično može dovesti do smanjene atraktivnosti Hrvatske kao turističke destinacije. Stoga je razvoj turizma nužno usmjeriti prema okolišnoj i resursnoj održivosti te smanjenju međusobnih negativnih utjecaja turizma i klimatskih promjena.

Razvoj konkurentnog i inovativnog turizma jedan je od koraka u razvoju održivog turizma. Neophodno je unapređenje poslovnog okruženja, ljudskih potencijala i tržišta rada, unaprjeđenje strukture i kvalitete smještajnih kapaciteta, osiguranje poticajnog poslovnog okruženja te poticanje inovacija i digitalne transformacije turizma.

Jedan od značajnijih izazova s kojima se turizam suočava jesu brze promjene trendova i interesa turista, a s tim je povezana i potreba za diversifikacijom proizvoda te potreba za planiranjem potrebnih kompetencija zaposlenih u turizmu. Preduvjet za učinkovito upravljanje je prikupljanje podataka i donošenje odluka temeljenih na tim egzaktnim podacima. Dodatno, potrebno je koristiti prednosti snažnijeg uključivanja u međunarodna udruženja i organizacije radi rješavanja zajedničkih izazova. Hrvatska se percipira kao sigurna destinacija, stoga je neophodno nastaviti s dosadašnjim naporima u kontekstu jačanja i razvoja sigurnosti u svim turističkim destinacijama.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Podatke o predlagateljima kao i predloženim osobama/tvrtkama/ustanovama/udrugama, a koje prikupljamo za potrebe realizacije dodjele godišnjih nagrada Hrvatske turističke zajednice koristit ćemo u skladu sa svim primjenjivim zakonima o zaštiti podataka, uključujući Opću uredbu o zaštiti podataka (GDPR). Osobni podaci svih gore spomenutih fizičkih i pravnih osoba čuvat će se u sigurnom okruženju, a pristup će im biti ograničen. Prikupljanje, korištenje kao i pohranjivanje svih osobnih podataka činit ćemo na siguran način, a prikupljene osobne podatke koristit ćemo samo u svrhu realizacije dodjele godišnjih nagrada Hrvatske turističke zajednice.

CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.