Zadarska županija ima novi brend-identitet koji ju stavlja uz bok velikim destinacijama

TZŽ referenca: Zadarska
Objavljeno: uto, 06.11.2018 - 11:28
Novi brend-identitet turizma Zadarske županije
Sustav turističkih zajednica

Turistička zajednica Zadarske županije predstavila je krajem listopada novi brend-identitet turizma Zadarske županije.

Okupljenima su se u pozdravnim govorima obratili Božidar Longin, župan Zadarske županije, Monika Udovičić, pomoćnica ministra turizma i Slavija Jačan Obratov, direktorica Sektora za upravljanje destinacijom i podršku razvoju ponude u Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice, koji su istaknuli važnost brendiranja na regionalnoj razini. 

Okupljenima je predstavljen tijek nastanka novog brend-identiteta turizma Zadarske županije, na čemu se on temelji i što je inspiriralo kreativce da mu udahnu život kroz moderno vizualno i komunikacijsko rješenje koje zacrtava smjer promidžbe regije u nadolazećem razdoblju.

Zoran Kasum iz HD Consultinga prezentirao je brend strategiju turističke destinacije Zadarske županije za koju je bio zadužen, dok je Luka Duboković iz BBDO-a izložio kreativni koncept brend-identiteta i produkcije. Naime, nagrađivana agencija BBDO izradila je vizualne i verbalne standarde komunikacije kao i sukladnu foto i video produkciju.  

Strategijom brendiranja turističke destinacije Zadarske županije, koju je Turistička zajednica Zadarske županije pokrenula u 2017. godini, željelo se utvrditi tržište, odnosno ciljana publika, i kreirati osnažen i vjerodostojan brend usuglašen i usklađen među stanovnicima, turističkom industrijom i sustavom TZ-a te JLS-a. Također se Strategijom željela definirati prepoznatljivost brenda koji će Zadarsku županiju izdvojiti iz mase istih ili sličnih destinacija, koji će stvoriti lojalnost gostiju, povezati se s posjetiteljima stvarajući im doživljaj, brend koji će se upamtiti i kojem će se vraćati.

Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednice Zadarske županije istaknula je kako se do rješenja došlo putem dugog procesa anketiranja, intervjua i razgovora te radionica, odnosno izvrsnom suradnjom s predstavnicima turističkih zajednica i turističke industrije, liderima mišljenja i ostalim ključnim subjektima županije. Istaknula je prilagodljivost rješenja koje se može primjenjivati na brojne turističke proizvode Zadarske županije, a svakako će ga i naše lokalne turističke zajednice odlično moći primjenjivati za svoje potrebe.

Produkt je moderan i atraktivan materijal koji nas stavlja uz bok velikim destinacijama i uzdiže iznad konkurencije.  

TZŽ očekuje u sljedećem marketinškom razdoblju suradnju i primjenu diljem turističkog sektora čiji su predstavnici na Panelu „Povezanost/međuovisnost realnog i javnog sektora u brendiranju destinacije“ to i potvrdili kao garanciju uspješnosti brenda. Zaključeno je kako se zajedno trebamo nametnuti kao turističko odredište koje nudi brojne aktivnosti te poraditi na dostupnosti informacija o postojećoj ponudi.