Turistička zajednica grada Zagreba (TZGZ) u suradnji s United States Tour Operators Association (USTOA), vodećim udruženjem američkih turoperatora, sudjelovala je u promotivnoj inicijativi i kampanji Satellite Media Tour (SMT). Radi se o kampanji u okviru koje je predsjednik USTOA-e Terry Dale sudjelovao u 20 televizijskih i radijskih intervjua diljem SAD-a, promovirajući Zagreb kao cjelogodišnju atraktivnu destinaciju koja slijedi načela održivog turizma. Zagreb je promovirao i američki turoperator Intrepid koji je stavio naglasak na lokalne zagrebačke obrtnike, prezentirajući autentična iskustva u destinaciji.
Velik uspjeh i važnost kampanje potvrđuje medijsko isticanje Zagreba diljem SAD-a kroz razgovor s Terryjem Daleom i priču aktivnog člana USTOA-e koji promovira destinaciju. Tu je i promocija putem filma koji se prikazuje tijekom intervjua te tzv. landing page kampanje na USTOA.com. Mediji kao što su Daily Flash-National TV, WTLV-NBC TV Jacksonville, WANF-IND TV Atlanta, KRCW-CW TV Portland, Radio Syndicated i drugi podržali su kampanju. Dosad je ostvareno 636 emitiranja na regionalnim i nacionalnim radijskim i televizijskim programima, uz 15,5 milijuna impresija.
"SAD je iznimno važno tržište za Zagreb i Hrvatsku, a članstvo u USTOA-i te sudjelovanje u posebno važnoj promotivnoj kampanji jedna je od mnogobrojnih aktivnosti koje činimo s ciljem privlačenja američkih gostiju. Izrazita je čast surađivati s Terryjem Daleom, dragim kolegom i prijateljem koji je više puta posjetio Zagreb, a u ovoj kampanji je preuzeo i ulogu glavnog ambasadora glavnoga grada o kojem je podijelio vlastitu priču. Sigurni smo da će se učinci ove kampanje odraziti kroz daljnje povećanje broja američkih turista u našem gradu koji su, u dosadašnjem dijelu godine, prvi po ostvarenim noćenjima te drugi po dolascima među stranim gostima", istaknula je direktorica TZGZ Martina Bienenfeld, naglašavajući potencijal sjevernoameričkog tržišta koje se etabliralo kao ključno daleko emitivno tržište za Zagreb.
"USTOA je zahvalna TZ grada Zagreba na podršci i suradnji u ovoj uzbudljivoj kampanji podizanja svijesti o odgovornom putovanju koja naglašava prednosti organiziranog putovanja s turoperatorom članicom USTOA-e. Zagreb je živahan grad prepun zanimljive arhitekture, muzeja, kazališta, galerija, obrta i kulinarske scene. Kroz televizijske i radijske intervjue, gledatelji diljem SAD-a dobili su uvid u mnoga iskustva koja Zagreb nudi", izjavio je Terry Dale, predsjednik USTOA.