TZ Kvarnera ponosna na rezultate dugogodišnjih ulaganja u promociju Gorskog kotara

TZŽ referenca: Primorsko-goranska
Objavljeno:
Gorski kotar
Hrvoje Jurić
Zeleno srce Kvarnera

Zeleno srce Kvarnera na vrhuncu turističke sezone bilježi izvrsne rezultate koji su čak za 16 % bolji od rekordne 2019. godine. Ono što je odlično je to da je Gorski kotar u posljednjim godinama uspio zadržati udio od 1 % u turističkom prometu Kvarnera, iako nije bilo značajnog rasta smještajnih kapaciteta, pogotovo hotela, kao što je to bio slučaj s ostalim dijelovima županije.

Rezultat je to dugoročnih ulaganja i aktivnosti TZ Kvarnera na promociji Gorskog kotara kao destinacije aktivnog turizma u području netaknute prirode koja se danas cijeni, šumskih predjela i Nacionalnog parka Risnjak. 

Udruživanje turističkih zajednica Gorskog kotara u jednu jedinstvenu područnu TZ zasigurno je unaprjeđenje za ovu izuzetnu destinaciju.

TZ Kvarnera s ponosom može reći da je od svog osnutka financirala gotovo sve promotivne aktivnosti na domaćem i stranim tržištima gdje god je bila prisutna, od sajamskih nastupa i prezentacija, poslovnih radionica, prihvata studijskih grupa novinara i agenata, oglašavanja u tiskanim i online medijima do TV reklama i jumbo plakata na plažama i drugim atraktivnim lokacijama, sve u dogovoru s TZ Gorskog kotara. 

TZ Kvarnera i HTZ su u cilju potpore razvoju Gorskog kotara - destinacije s velikim i jedinstvenim potencijalom, tijekom proteklog razdoblja, uz troškove same promocije, dodatno osigurale turističkim zajednicama Gorskog kotara za razne aktivnosti i projekte gotovo 7 milijuna kuna, od kojih samo u posljednje 2 godine više od 2 milijuna kuna, čime je novoosnovanoj TZ Gorskog kotara pružena značajna podrška