Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) je Splitsko-dalmatinsku županiju izabrala za domaću destinaciju 2023. godine što je dodatno osnaženo ugovorom o poslovnoj suradnji.
Ugovor su u Splitu potpisali Tomislav Fain, predsjednik UHPA-e i Ivana Vladović, direktorice TZ županije. Zajednički je cilj potaknuti razvijanje novih specifičnih turističkih programa za ciljanu publiku posebnih interesa, kako bi se produžila turistička godina i dodatno povećala turistička potrošnja.
Direktorica TZ-a Ivana Vladović istakla je da se suradnja s UHPA-om odnosi na promociju Splitsko-dalmatinske županije kao destinacije godine na domaćem tržištu, osobito u predsezoni i posezoni. Cilja se na proizvode kojima je svrha produženje turističke sezone i odmak od masovnog turizma.
„Brojne aktivnosti, okusi i mirisi Dalmacije koji su cijele godine nevjerojatni daju mogućnost kreiranja novih proizvoda koji su namijenjeni grupama hedonista, ljudima koji cijene ljepotu i žele nešto više od kupanja i sunca. Trebat će nam znatna ulaganja u edukaciju svih koji sudjeluju u tom poslu pa smo predvidjeli dio za to, ali i za promociju programa u koje ćemo uložiti“, rekla je Vladović. Najavila je program Zelena linija koja će se uvesti u travnju. Riječ je o autobusima koji će svaki dan sa splitske Rive voziti prema Dalmatinskoj zagori, Kliškoj tvrđavi i Centru za posjetitelje u Dugopolju.
Istodobno će agencije moći prihvatiti turiste koji su došli do te destinacije i ponuditi im sportske aktivnosti i sadržaje na tim odredištima. Jurica Glavina, član Upravnog odbora UHPA-e i član Vijeća TZ Splitsko-dalmatinske županije, naglasio je da se radi o specifičnim programima u klasterima kulture, avanturizma i klasteru hrane i vina.