Promotivne aktivnosti TZ Kvarnera za tržišta Češke, Poljske, Slovačke i Skandinavije

TZŽ referenca: Primorsko-goranska
Objavljeno:
TZ Kvarnera
TZ Kvarnera
Croatian Virtual Get2Gether

Turistička zajednica Kvarnera, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i predstavništvo HTZ-a za Češku i Slovačku su 15. veljače održali virtualnu prezentaciju namijenjenu predstavnicima čeških i slovačkih agencija. Upravo su gosti iz Češke i Slovačke u posljednje dvije godine Kvarneru ostali među najvjernijima. Prezentaciju tijekom koje je predstavljena turistička ponuda čitave regije, pratilo je oko 30 predstavnika čeških i slovačkih agencija. Kako gosti s ovih područja već dobro poznaju turističku ponudu i sadržaje Kvarnera, virtualni susret je bio prilika da se agente upozna i s novitetima u 2022., s naglaskom na veliku investiciju češkog kapitala u izgradnji Hilton Rijeka Costabella Beach Resort & Spa, nastavak prometovanja popularne željezničke linije češkog prijevoznika RegioJet, zatim s načinom organizacije lokacija za testiranje na COVID-19, kao i činjenicom da se Kvarner prema procijepljenosti nalazi u samom vrhu Hrvatske te je vrlo blizu europskog prosjeka.

U ožujku će uslijediti virtualna prezentacija Kvarnera za tržište Poljske, koja će biti posvećena post-COVID zdravstvenom turizmu, a održat će se u suradnji s HTZ-om i predstavništvom HTZ-a u Poljskoj. Također, u cilju daljnje promocije brend oznaka Kvarner Wines i Kvarner Gourmet & Food, Turistička zajednica Kvarnera u suradnji s udruženjem Vina Kvarnera početkom ožujka organizirat će i posebnu degustaciju kvarnerskih vina i pjenušaca za predstavnike najvećeg nizozemskog magazina o vinu te specijaliziranih skandinavskih medija, a reportaže će zatim biti objavljene u tiskanim i digitalnim izdanjima.