Promotivna kampanja Zadarske županije startala na 13 emitivnih tržišta

TZŽ referenca: Zadarska
Objavljeno:
TZ Zadarske
TZ Zadarske
Reci DA! Zadarskoj županiji!

Turistička zajednica Zadarske županije je u ožujku pokrenula ovogodišnju digitalnu promotivnu kampanju. Već dobro poznati slogan "Say YES! to Zadar Region!, Say YES! to everything!" i ove godine služi pri građenju brenda zadarske regije – turističke destinacije gdje na malom prostoru možete u jednom danu istražiti najviše vrhove Velebita i potom se okupati u moru.

Uz spori oporavak turizma i gospodarstva te globalnu političku nesigurnost nadolazeća ljetna sezona novi je izazov, ali i prilika za privlačenje potencijalnih putnika da posjete Zadarsku županiju u 2022. Umorni od pandemijskih godina, ljudi su skloni putovati čak više nego prije te istraživati prirodni aspekt destinacije. Stoga je fokus ovogodišnje promotivne kampanje Turističke zajednice Zadarske županije na stvaranju opće svijesti o destinaciji kroz pričanje zanimljivih priča i inspirativne vizuale.

Predstavljanje dinamičnog i autentičnog sadržaja koji se usredotočuje na korisničko iskustvo ključno je za uspostavljanje konkurentnosti. Polagani oporavak turizma i ekonomije, te želja za ponovnim povezivanjem sa zajednicom, za istraživanjem, ponovnim posjetom omiljenoj destinaciji ili jednostavno, za odmorom i opuštanjem, daju savršenu priliku Zadarskoj regiji da ponudi ponešto za svakoga i privuče različite vrste putnika željnih istraživanja i odmora”, rekla je direktorica Turističke zajednice Zadarske županije Mihaela Kadija.

Kampanja je postavljena na 13 emitivnih tržišta: Njemačka, Austrija, Poljska, Češka, Italija, Slovenija, UK, Francuska, Nizozemska, Belgija, Skandinavija, Mađarska i Slovačka. Trajanje kampanje se proteže od ožujka do rujna, kako bi se stvorila stalna medijska prisutnost. Okosnicu prvog dijela kampanje čini promocija Županije s izdvojenim turističkim subregijama Biogradskom rivijerom, Ninskom rivijerom, Rivierom Starigrad Paklenica te otokom Pagom, koji sudjeluju u predviđenom budžetu od tri milijuna kuna. Uz većinski udio TZ Zadarske županije, kampanji su pridonijeli i partneri-hotelijeri Falkensteiner Hotels & Residences i Ilirija Resort.

Kako će ove godine konkurencija biti aktivnija, a rezervacije sve kasnije, jedan od ciljeva je i produžiti prisutnost kroz niz različitih kanala. Sadržaj o destinaciji i oglasni formati osmišljeni su i implementirani u partnerstvu s najvećim medijskim kućama na odabranim tržištima, kao što su T-online, Familie, krone, Oe24, Le Monde, Telegraaf, Gazeta, Seznam, Corriere, Daily Mail i drugi. Kanali uključuju aktivacije na društvenim mrežama, vizualno atraktivne prezentacije brenda destinacije te različite native i storytelling formate poput uredničkih članaka, mikro stranica na medijskim portalima i klasičnih inspirativnih advertoriala.

Drugi dio kampanje, s ciljem podsjećanja na destinaciju, trajat će kroz svibanj, lipanj i prvi dio srpnja s turističkim proizvodima u fokusu i poticajem na rezervaciju. Treći, dio kampanje provodit će se tijekom srpnja, kolovoza i rujna s fokusom na turiste koji se već nalaze u Zadarskoj županiji ili okolnim lokacijama s ponudom atraktivnih aktivnosti, kao što su posjeti parkovima, foto safari na Velebitu, obilazak zadarskih otoka kajacima i različite eno-gastro ture.