Turističke zajednice Riječkog prstena i Općina Klana udružene su s ciljem zajedničkog provođenja marketinških aktivnosti i promocije destinacije Riječki prsten, a slogan „mozaik doživljaja“ najbolje opisuje jedinstveni spoj aktivnosti, atrakcija i događanja koji istovremeno privlači turiste najrazličitijih afiniteta i ispunjava njihov boravak bogatstvom kulturnih, sportskih i zabavnih sadržaja kroz cijelu godinu.
Upravo je taj spoj ono je što Riječki prsten izdvaja na turističkoj karti te čini njegovu najvažniju komparativnu prednost i potencijal za budući turistički rast. Ključna poruke komunikacijskog koncepta je Remember - Revisit - Relive - Mosaic of memories, a oslanja se na oživljavanje sjećanja, kao i susret s nostalgijom koja vraća u fokus sve tople trenutke koje smo proživjeli, urezali u pamćenje, bez obzira na koliko "veliki" bili.
Uz novi komunikacijski koncept, turističke zajednice grada Rijeke i Riječkog prstena (Bakar, Čavle, Jelenje, Kastav, Kostrena, Viškovo, Kraljevica i Općina Klana) zajednički su osmislile i novi promotivni film „Remember me“ koji je snimila produkcijska kuća Balduči film iz Zagreba. Film „Remember me“ osvojio je i nagradu na filmskom festivalu “The Golden City Gate” u Berlinu u velikoj konkurenciji, u kategoriji Region International, a dodjela nagrada održana je na najvećem svjetskom turističkom sajmu ITB u Berlinu. Film je dosad već osvojio i druge važne nagrade na festivalima Druk Int FF - India, World Carnival Singapore, Golden Fern, Knight of the Reel - India, Japan World's FF i WorldMediaFestivals u Hamburgu. Film pogledajte ovdje.