Travel Consul, vodeća međunarodna organizacija za turistički marketing, objavila je rezultate svog istraživanja koje otkriva utjecaj pandemije korona virusa na industriju i budući oporavak globalne distribucije putovanja. Naime, u razdoblju od 14. do 28. rujna 2020. godine, više od tisuću turoperatora i vlasnika turističkih agencija iz preko 20 zemalja sudjelovalo je u globalnom istraživanju Travel Consula.
Prema ključnim nalazima ankete, zdravstveni certifikat odredišta i dalje je ključan za oporavak turističke industrije. 60 posto ispitanika tvrdi kako je uvođenje certifikata o zdravlju i sigurnosti najvažniji korak koju destinacijske organizacije (DMO) mogu učiniti kako bi pomogle partnerima u prodaji putovanja. Sljedeća tri glavna odgovora uključuju marketinške kampanje za potrošače, zatim predstavljanje korisnih i pravovremenih podataka te dijeljenje informacija trgovinskim partnerima.
Na pitanje koji su glavni kriteriji klijenta pri odabiru odredišta, 74 posto ispitanika bira potvrdu zdravlja i sigurnosti odredišta to jest zdravstveni certifikat. Upravljanje pandemijom od strane vlade države odredišta i cijene su na drugom i trećem mjestu.
Istraživanje pokazuje i kako klijenti pokazuju sve veći interes za solo putovanja (66 posto ispitanika), hotele i odmarališta (64 posto) i all-inclusive resorte (60 posto). Nadalje, last-minute rezervacije postaju sve brojnije kod 35 posto ispitanih europskih putnika, dok 34 posto sjevernoameričkih klijenata rezervira odmor sedam mjeseci do godinu dana prije polaska