Završena promidžba hrvatskog turizma u Kini

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Važnost hrvatsko-kineske suradnje te promidžba Hrvatske na kineskom tržištu bile su glavne teme sastanka hrvatske delegacije, na čelu s ministrom turizma Damirom Bajsom, s visokim predstavnicima Kineske nacionalne turističke organizacije (CNTA) i njezinim dopredsjednikom, dr. Du Jiangom. Govoreći o aktualnoj svjetskoj gospodarskoj krizi, kineski su turistički stručnjaci istaknuli da usprkos tome nisu donijeli administrativne mjere restrikcije turističkih odlazaka iz zemlje te su izrazili zadovoljstvo sve većom promidžbom naše zemlje na kineskom tržištu.

U nastavku posjeta Pekingu, hrvatsko je izaslanstvo, u kojem su bili i državni tajnik za turizam Ivo Mujo, hrvatski veleposlanik u Kini Ante Simonić i gospodarski savjetnik iz Ministarstva vanjskih poslova Branko Gačak, posjetili su Beijing International Studies University, pekinško međunarodno sveučilište u sklopu kojeg djeluje pekinška škola za turistički menadžment. Tamo su s predsjednikom Sveučilišta, Zhouom Lie-om, razgovarali o mogućoj suradnji s jednim od hrvatskih fakulteta te o posjetu kineskih predstavnika našoj zemlji.

Nakon službenog dijela razgovora direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, Niko Bulić, studentima je održao prezentaciju o Hrvatskoj i njezinim turističkim potencijalima.
 
Posjetom Kineskoj nacionalnoj turističkoj organizaciji i Školi za turistički menadžment, završio je i službeni posjet hrvatskog turističkog izaslanstva Kini.

Podsjećamo, cilj posjeta bilo je predstavljanje turističke ponude naše zemlje, zajedno sa slovenskim partnerima, ovom dalekom, ali važnom emitivnom tržištu.