Započela promotivna kampanja zdravstvenog turizma na šest emitivnih tržišta

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Hrvatska turistička zajednica započela je provedbu posebne promotivne kampanje fokusirane na promociju zdravstvenog turizma kao jednog od ključnih segmenata hrvatske turističke ponude. Kampanja će se provoditi do 6. prosinca na šest tržišta i to u Njemačkoj, Austriji, Sloveniji, Velikoj Britaniji, Italiji i Švicarskoj. Fokus je na display i print oglasima te na posebnim online formatima i društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube.

„Zdravstveni turizam je najbrže rastući dio turističke industrije koji godišnje raste po stopi od 15 do 20 posto, a korisnik zdravstveno turističkih usluga troši od 20 do 30 posto više nego prosječan gost. U ovom segmentu Hrvatska ima izuzetno jaku resursnu osnovu i bogatu tradiciju. Riječ je o proizvodu koji nije vezan uz sunce i more i koji kao takav snažno utječe na produljenje turističke godine, kako na obali, tako i na kontinentu. Sigurni smo u pozitivne efekte i rezultate ove kampanje koja će hrvatsku ponudu zdravstvenog turizma još snažnije pozicionirati na međunarodnom tržištu“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako prema istraživanju TOMAS ljeto 2017., u ovom trenutku 7 posto turista posjećuje Hrvatsku motivirano zdravstvenim razlozima, dok ih 7,6 posto dolazi radi wellnessa.

Hrvatska turistička zajednica u posljednje dvije godine fokusirano je ulagala upravo u promociju zdravstvenog turizma s ciljem daljnjeg širenja ponude i postizanja adekvatne razine standarda kvalitete. Aktualna kampanja zdravstvenog turizma usmjerena je na tržišta identificirana kao perspektivna s pozicije kompatibilnosti obilježja potražnje i hrvatske ponude u segmentu zdravstvenog turizma.

Također, Hrvatska turistička zajednica u suradnji s Institutom za turizam ove godine po prvi puta provodi istraživanje „Stavovi i potrošnja korisnika usluga zdravstvenog turizma u Hrvatskoj - TOMAS Zdravstveni turizam 2018.“. Tim će se istraživanjem, osim usporedbe obilježja između tri različita segmenta potražnje zdravstvenog turizma (wellness, lječilišni i medicinski), omogućiti i usporedba obilježja potražnje zdravstvenog turizma s drugim segmentima turističke potražnje u Hrvatskoj, a rezultati istraživanja biti će predstavljeni početkom iduće godine.