Hrvatska turistička zajednica i Slovenska turistička organizacija pokrenule su zajedničku promotivnu kampanju „Naturally Yours – taste, feel, Love“, koja za cilj ima snažnije pozicioniranje Hrvatske i Slovenije kao atraktivnih cjelogodišnjih destinacija na velikom i važnom tržištu SAD-a. Riječ je o kampanji za koju je sredstva osigurala Europska komisija, a koja se dodjeljuju putem Europske putničke komisije (European Travel Commission – ETC), odnosno kroz program Co-branding of Promotional Campaigns.
„Odlično surađujemo s kolegama iz Slovenske turističke organizacije, ali i Europske putničke komisije koja financijski podržava aktivnosti ove zajedničke promotivne kampanje. Hrvatska i Slovenija iza sebe imaju puno uspješnih realiziranih projekata u zajedničkom predstavljanju na dalekim tržištima poput Kine i Australije, a ovom ćemo prilikom u Americi isticati dijelove ponude koji se odnose na prirodnu baštinu, aktivni turizam, eno-gastronomiju, kulturu i održiva putovanja. Sigurni smo kako ćemo u ovoj godini dodatno približiti naše zemlje brojnim američkim ljubiteljima putovanja, ali i Europu u cjelini kao najpopularniju destinaciju za putovanja na globalnoj razini“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, nadodavši kako u provedbi aktivnosti veliku ulogu ima Predstavništvo HTZ-a u New Yorku.
Kampanja uključuje zajedničku podstranicu na službenom webu ETC-a VisitEurope.com, aktivnosti digitalnog oglašavanja u renomiranim američkim medijima Conde Nast Traveler i Wanderlust, kao i na njihovim pratećim platformama te profilima na društvenim mrežama. Kampanja predviđa i zasebnu YouTube kampanju za koju će se producirati zajednički promotivni video, dok je krajem godine kao završna aktivnost predviđena zajednička radionica s najvažnijim agentima i partnerima na američkom tržištu.
„SAD je najvažnije daleko tržište za slovenski turizam na kojem Slovenska turistička organizacija provodi ciljane i kontinuirane aktivnosti. Navedeno se odnosi na globalnu digitalnu kampanju, suradnju s Udruženjem američkih turoperatora USTOA-om, udruženjima luksuznog turizma Virtuoso i Signature, a tu su i suradnje s medijima poput National Geographica i CNN-a, dok u Sloveniji ugošćujemo američke turoperatore i novinare. Sloveniji vrata američkog tržišta otvara Luka Dončić, naša košarkaška zvijezda i ambasador slovenskog turizma. U suradnji s HTZ-om i ETC-om nastavljamo nadograđivati i intenzivirati aktivnosti na američkom tržištu te se radujemo zajedničkoj promociji u SAD-u, a koja će zasigurno dodatno osnažiti već uspješne turističke rezultate obiju zemalja“, poručila je Maja Pak, direktorica Slovenske turističke organizacije.
Dodajmo kako se tržište SAD-a za hrvatski i slovenski turizam pokazalo kao najvažnije daleko tržište s kojeg ove dvije zemlje ostvaruju najviše dolazaka i noćenja. Tako je u Hrvatskoj, prema podacima sustava eVisitor, u dosadašnjem dijelu godine s tržišta SAD-a ostvareno preko 190 tisuća dolazaka i više od 503 tisuće noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 54 posto u dolascima i 34 posto u noćenjima, dok se do kraja godine očekuje premašivanje rezultata iz rekordne 2019. godine kada su Amerikanci u Hrvatskoj ostvarili preko 655 tisuća dolazaka i 1,8 milijuna noćenja.
S druge strane, Amerikanci su u Sloveniji do travnja 2023. ostvarili gotovo 18 tisuća dolazaka i 43 tisuće noćenja, što predstavlja rast od 68 posto u dolascima te 62 posto u noćenjima, dok se do kraja godine očekuje postizanje istog ili ostvarenje još boljeg rezultata od onog iz rekordne 2019. godine kada je u Sloveniji zabilježeno gotovo 149 tisuća dolazaka i više od 323 tisuće noćenja američkih turista.