Kategorija:
Objavljeno:
Kontinuirani porast broja obožavatelja rezultat uloženog truda i sustavnog pristupa izgradnji imidža Hrvatske kao turističke destinacije i na društvenim medijima
Ovih dana Hrvatska turistička zajednica ostvarila je još jedan rekord te ima više od 900.600 obožavatelja odnosno korisnika službene Facebook stranice Love Croatia koji svakodnevno putem ove stranice razmjenjuju svoja iskustva, objavljuju svoje impresije, komentare i fotografije. Time stranica Love Croatia predstavlja interaktivni dvosmjerni komunikacijski kanal svih zaljubljenika u Hrvatsku – onih koji su ju posjetili, koji u njoj žive, ali i onih koji će ju tek posjetiti.
Prema statistikama servisa Socialbakers.com, trenutno se stranica Love Croatia nalazi među prvih 5 najbrže rastućih „travel“ stranica u svijetu, dok se na listi top stranica iste kategorije nalazi na 24. mjestu ispred Španjolske, Novog Zelanda, Austrije, Švicarske i Njemačke, kao i na 7. mjestu liste top stranica turističkih organizacija.
Sukladno Programu rada za 2013. godinu, Hrvatska turistička zajednica je zajedničkim aktivnostima oglašavanja i moderiranja službene Facebook stranice Love Croatia prešla prag od 900 000 korisnika. Članovi stranice Love Croatia svakodnevno prate objave o hrvatskim turističkim adutima te se aktivno uključuju uz prilaganje svojih fotografija, videa i iskustava iz boravka u Hrvatskoj. Najveći broj članova je iz Hrvatske – 132.507, zatim slijede Italija – 118.487, Njemačka – 115.893, Austrija – 73.629, Mađarska – 65.391 te Poljska – 55.088.
Razvoj stranice Love Croatia napravljen je u sklopu zaokreta u marketing miksu te predstavlja jedan od najboljih primjera intenzivnog rada na online promidžbi. Kreirana je u travnju 2009. godine te je do kraja te godine prikupila oko 40.000 korisnika (fanova). Krajem 2010. različitim promotivnim aktivnostima i atraktivnim sadržajima broj korisnika se povećao na 240.000 te je nastavio rasti i u sljedećem razdoblju. Tako je krajem 2011. godine broj korisnika dostigao 410.000, a krajem 2012. godine 805.000.
Najveći rast korisnika (obožavatelja) Facebook stranice Hrvatske turističke zajednice, tijekom tog razdoblja, ostvaren je na najvažnijim emitivnim tržištima: Njemačka, Austrija, Slovenija, Italija, Mađarska, Slovačka, Češka, Poljska, Velika Britanija, itd.
Zbog dominantnog udjela na svjetskom tržištu Facebook društvene mreže, a prepoznavši značaj ovog komunikacijskog kanala, Hrvatska turistička zajednica je najviše uložila upravo u aktivnosti na ovoj društvenoj mreži.