Velik interes za Hrvatskom na sajmu IBTM World u Barceloni

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Hrvatska turistička zajednica predstavila je hrvatsku ponudu poslovnog turizma u sklopu kongresne burze IBTM World, koja se ove godine održala u Barceloni od 29. studenog do 1. prosinca. Nakon prošlogodišnjeg izdanja s posebnim regulacijama zbog pandemije, sajam se ove godine ponovno održao u punom izdanju zajedno sa svim popratnim sadržajima. Tako su, osim unaprijed dogovorenih sastanaka sa zainteresiranim buyerima, svaki dan održane i po dvije grupne prezentacije za 10-15 partnera koji su tražili aktualne informacije o Hrvatskoj kao destinaciji za poslovni turizam. 

Drugi dan sajma na štandu HTZ-a organizirano je tradicionalno okupljanje hrvatskih i inozemnih partnera uz degustaciju vrhunskih hrvatskih vina i delicija. Tijekom tri dana sajma, hrvatska vina i sommeliera i ove je godine osigurala Hrvatska gospodarska komora, koja je i prije pandemije surađivala s HTZ-om na kongresnim i odabranim drugim sajmovima, kako bi se prezentirala bogata ponuda vrhunskih vina iz različitih regija Hrvatske. Na kraju zadnjeg radnog dana na štandu se pratio izravan prijenos utakmice hrvatske nogometne reprezentacije i Belgije, što je okupilo sve prisutne Hrvate na sajmu, ali i inozemne ljubitelje nogometa koji su isto navijali za Hrvatsku.
 
Poslovna putovanja jedan su od segmenata turizma koji je pretrpio najveće gubitke tijekom globalne pandemije. U 2022.godini realizirana su gotovo sva poslovna događanja koja su se odgađala tijekom 2020. ili 2021., a intenzitetom povratka međunarodnih poslovnih putovanja vrlo su zadovoljni i hrvatski i inozemni partneri. Upravo je zbog toga vrlo važna prisutnost hrvatske poslovne ponude na glavnim međunarodnim događanjima MICE sektora. HTZ planira nastupiti i u 2023. godini na IBTM Worldu u Barceloni, a osim toga i na sajmu IMEX u Frankfurtu, što su dvije najznačajnije kongresne i incentive burze u Europi za susret međunarodne ponude i potražnje u segmentu poslovnog turizma“, izjavila je direktorica Sektora za sustav turističkih zajednica i razvoj proizvoda Slavija Jačan Obratov, nadodavši kako se u narednoj godini u Hrvatskoj očekuje oporavak poslovnih putovanja, u razdobljima koja su karakteristična za ovaj segment ponude, a to je razdoblje pred i posezone.

Dodajmo kako je, uz Hrvatsku turističku zajednicu kao glavnog izlagača, na sajmu svoju ponudu predstavilo i deset suizlagača, među kojima su kongresni uredi Zagreba, Dubrovnika i Opatije, hotelijeri Valamar, Liburnia Hotels & Villas, Jadranski luksuzni hoteli, AC Split, agencije INTOURS i Spektar putovanja te NP Plitvička jezera.

Većina partnera s kojima su održani sastanci dobro su informirani o Hrvatskoj ponudi poslovnog turizma te destinacijama poput Dubrovnika, Zagreba i Splita, zbog najvećeg broja međunarodnih letova u tim gradovima te o svim ostalim kongresnim destinacijama. Nastupom na burzi zadovoljni su i hrvatski partneri koji su već zaprimali i konkretne upite za 2023. i 2024. godinu tijekom kojih bi glavne prednosti Hrvatske kao destinacije poslovnog turizma - blizina i dostupnost glavnih destinacija, kvalitetna infrastruktura, bogata kulturno-povijesna baština i prekrasna priroda, vrhunska eno-gastronomija te percepcija sigurnosti.