Uspješna prezentacija hrvatskog turizma u Beogradu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
IFT Beograd
Hrvatska turistička zajednica zabilježila je još jedan uspješni promidžbeni nastup na inozemnim turističkim tržištima. Po treći put za redom, hrvatska turistička ponuda predstavljena je na 34. Međunarodnom sajmu turizma IFT u Beogradu. Nacionalni nastup posebno je oplemenila prezentacija Kvarnera u organizaciji Turističke zajednice Kvarnera koja je u suradnji s udrugom vinara „Žlahtina“ iz Vrbnika, priredila posebnu prezentaciju pod nazivom „Vrbnička žlahtina party“, koja je uključivala degustacije vina i pjenušaca uz male gastro zalogaje od domaćeg pršuta, sira i slane ribe, glazbeni program, zvončarski pohod Žejanskih zvončara i nagradne igre za posjetitelje na dan otvorenja sajma u četvrtak 23. veljače te u petak 24. veljače, kada je zabilježen najveći posjet iz poslovnog sektora. Posebno interesantna bila je i animacija na kvarnerskom štandu i nagradne igre, u kojima su nagrade bile od gratis boravaka na Kvarneru do suvenir-poklona. Nagrade su osigurali gospodarski subjekti s Kvarnera i to Hoteli Baška iz Baške, Jadranka Hoteli iz Malog Lošinja, Hoteli Milenij iz Opatije, Hotel Malin iz Malinske, Hotel Kukuriku iz Kastva, Hotel – Villa Kapetanović iz Opatije, autokamp Njivice, privatni smještaj obitelji Širola iz Kastva, udruga Žlahtina iz Vrbnika, Katarina Line, i drugi.

U petak se u organizaciji Hrvatske turističke zajednice održala prezentacija i tiskovna konferencija za predstavnike medija i turoperatora, a na kojoj se nazočnima obratio v.d. direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić. Prezentaciju Hrvatske dodatno je obogatio scenski nastup violončelistice Ane Rucner uz najprepoznatljivije motive hrvatskih turističkih odredišta, a kompozicije koje Ana izvodi na violončelu ujedno prate i promidžbeni filmovi kojim se prezentiraju ljepote naše zemlje. Prikazani filmovi „Linđo“, „Romanca za dvoje“, „Bajkovita Hrvatska“ te „Oda radosti“ oduševili su brojne nazočne goste.

Nakon završetka prezentacije, uz pratnju Žejanskih zvončara, mediji i brojni partneri uputili su se na štand Hrvatske turističke zajednice kojeg su posjetili brojni mediji, predstavnici političkog i scenskog života Beograda i Srbije, spomenimo tako i poznatog glumca Aljošu Vučkovića.

Promidžba hrvatskog turizma nastavljena je i tijekom vikenda na televizijskim postajama Studio B u emisiji „Dobar dan Beograde“ te Radioteleviziji Srbije u emisiji „Žikina šarenica“ u kojima je uz predstavnike Turističke organizacije Srbije, Slovenije i Njemačke, gostovao v.d. direktora Niko Bulić koji je podsjetio kako je jedan od temeljnih strateških ciljeva hrvatskog turizma pozicioniranje Hrvatske na međunarodnom turističkom tržištu kao visoko vrijednog odredišta životnog stila, uz naglasak na očuvanje i afirmaciju prirodnih i kulturnih vrijednosti, vrhunske glazbene izvedbe u kombinaciji s motivima prirodnih ljepota te drugih autentičnih elemenata hrvatskog identiteta. Gospodin Bulić posebno je istaknuo da je jedna od novih krilatica u promidžbi hrvatskog turizma – „Hrvatska – nova turistička zvijezda Europske unije“. U skladu s time, u suradnji s poznatom violončelisticom Anom Rucner priređen je promidžbeni film „Oda radosti“. Film, čija je glazbena podloga himna Europske unije - završni stavak Beethovenove 9. simfonije „Oda radosti“ svakako će dodatno afirmirati činjenicu da Hrvatska uskoro postaje 28. članica Europske unije. Kao ambasadorica hrvatskog turizma u spomenutim emisijama gostovala je i violončelistica Ana Rucner koja je svojim atraktivnim nastupom značajno pridonijela promidžbi hrvatskog turizma, a u cijelosti su uz Anin nastup u studiju, prikazani promidžbeni spotovi „Oda radosti“, „Moonlight sonata“ „Linđo“ i „Romanca za dvoje“.

Cjelokupnu prezentaciju hrvatske turističke ponude u Beogradu, zaokružila je nagrada Hrvatskoj turističkoj zajednici za najbolju nacionalnu prezentaciju i atraktivni štand koji je dodijelio Beogradski sajam. Odluka je to stručnog žirija koji je po završetku sajma (koji je trajao od 23. do 26. veljače 2012. godine) dodijelio najuspješnijima nagrade u osam kategorija i to za najbolji nastup nacionalne turističke zajednice, regionalne turističke zajednice, turoperatora, prezentaciju programa zdravstvenog turizma, hotela, etno i eko turizma, domaće odredište te za najbolju prezentaciju i nastup hotelske opreme.

Podsjetimo, na sajmu je predstavljeno više od 1000 inozemnih izlagača iz 46 zemalja svijeta, a posjetilo ga je više od 60.000 posjetitelja.