Kategorija:
Objavljeno:
Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Americi sudjelovalo je na sajmu „The Trade Show“ u Orlandu koji se održao 12 - 14. rujna 2010. godine u prostoru Orange County Convention Centra. Ovaj sajam održava se svake godine, a organizira ga ASTA, Association of American Travel Agents (Udruženje američkih putničkih agenata) zajedno s USTOA, United States Tour Operators Association (Udruženje američkih turoperatora).
Izlagalo je 206 izlagača s vlastitim štandovima, i to iz Europe, Azije, Afrike, Kariba te Sjeverne Amerike. Ove godine “The Trade Show” bio je slabije posjećen nego prošle kada je nazočilo oko 2000 američkih turističkih agenata iz važnih turističkih agencija. Od izlagača ističemo brodske kompanije Holland America, Royal Caribbean, Carnival koji u svojoj ponudi imaju kružna putovanja Mediteranom.
Hrvatska turistička zajednica i Turistička zajednica grada Zagreba su za ovo predstavljanje 13. rujna 2010. godine pripremili tiskovnu konferencija pod nazivom „Welcome to Croatia, Unforgettable Zagreb“. Direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Americi, Nena Komarica predstavila je Hrvatsku u cjelini dok je predstavnica Turističke zajednice grada Zagreba, Dubravka Mičić dala detaljnu prezentaciju Zagreba i okolice. Na konferenciji je bilo nazočno 20-ak novinara koji su pokazali veliki interes za Hrvatskom te postavljali razna pitanja koja su se uglavnom odnosila na kulturnu baštinu, UNESCO lokalitete, obiteljski turizam... Po prvi puta novinari su tražili informacije o zaštićenim vrstama hrvatskih riba i ptica budući da žele pisati o kontinentalnoj Hrvatskoj te o još neotkrivenim prirodnim ljepotama i nacionalnim parkovima. Također, bilo je i dosta pitanja vezanih za bračna putovanja u Hrvatsku.
Sajmu “The Trade Show” nazočio je i voditelj radio emisije “Travel With Kal” radio stanice WLIS/WMRD iz Connecticuta, Kal London koji je u svojoj popularnoj TV emisiji izvijestio o Hrvatskoj.
Izlagalo je 206 izlagača s vlastitim štandovima, i to iz Europe, Azije, Afrike, Kariba te Sjeverne Amerike. Ove godine “The Trade Show” bio je slabije posjećen nego prošle kada je nazočilo oko 2000 američkih turističkih agenata iz važnih turističkih agencija. Od izlagača ističemo brodske kompanije Holland America, Royal Caribbean, Carnival koji u svojoj ponudi imaju kružna putovanja Mediteranom.
Hrvatska turistička zajednica i Turistička zajednica grada Zagreba su za ovo predstavljanje 13. rujna 2010. godine pripremili tiskovnu konferencija pod nazivom „Welcome to Croatia, Unforgettable Zagreb“. Direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Americi, Nena Komarica predstavila je Hrvatsku u cjelini dok je predstavnica Turističke zajednice grada Zagreba, Dubravka Mičić dala detaljnu prezentaciju Zagreba i okolice. Na konferenciji je bilo nazočno 20-ak novinara koji su pokazali veliki interes za Hrvatskom te postavljali razna pitanja koja su se uglavnom odnosila na kulturnu baštinu, UNESCO lokalitete, obiteljski turizam... Po prvi puta novinari su tražili informacije o zaštićenim vrstama hrvatskih riba i ptica budući da žele pisati o kontinentalnoj Hrvatskoj te o još neotkrivenim prirodnim ljepotama i nacionalnim parkovima. Također, bilo je i dosta pitanja vezanih za bračna putovanja u Hrvatsku.
Sajmu “The Trade Show” nazočio je i voditelj radio emisije “Travel With Kal” radio stanice WLIS/WMRD iz Connecticuta, Kal London koji je u svojoj popularnoj TV emisiji izvijestio o Hrvatskoj.