Kategorija:
Objavljeno:
Na današnjoj konferenciji za medije Hrvatske turističke zajednice, upriličenoj drugog dana jednog od najvažnijih turističkih sajmova f.re.e u Münchenu u Njemačkoj, direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić njemačkim je novinarima predstavila rezultate protekle turističke sezone u Hrvatskoj te istaknula planove za daljnji napredak i razvoj Hrvatske kao turističke destinacije. Konferenciji je prisustvovao velik broj novinara, a uz direktoricu Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, novinarima su se obratili i predstavnici iz ureda Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj. Na kraju konferencije održana je i kratka degustacija hrvatskih vina.
Nakon uvoda voditelja Ispostave Hrvatske turističke zajednice u Münchenu Romea Draghicchia, okupljenim je novinarima direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić istaknula uspješnu turističku sezonu 2012. godine i porast broja noćenja od čak 10 posto s njemačkog tržišta te iznijela podatke o rastućoj popularnosti Hrvatske kao svjetski poznate turističke destinacije. Također, posebno je naglasila i važnost pristupa Hrvatske Europskoj uniji, navodeći kako hrvatski turizam nakon 1. srpnja 2013. godine očekuje novi zamah, povećana prepoznatljivost destinacije i domaćeg turističkog proizvoda te prilika za pojačane marketinške aktivnosti. Ulaskom Hrvatske u Europsku uniju bit će povećana mobilnost gostiju iz Europske unije, čijih će pola milijarde stanovnika prema hrvatskim destinacijama putovati bez ikakvih formalnosti. Direktorica Matešić navela je i kako se u Hrvatskoj trenutačno provode brojne nove investicije i turistički projekti te zahvalila njemačkim novinarima na njihovoj podršci i intenzivnoj promociji hrvatskih destinacija u medijima, rekavši kako su njihovi članci pridonijeli pozitivnom imidžu Hrvatske među njemačkim gostima.
Direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj Mato Radić, ukratko je novinarima izložio novi operativni marketing plan i glavne ciljeve za novu turističku sezonu te informirao nazočne o novitetima u hrvatskoj turističkoj ponudi i promidžbenim aktivnostima Hrvatske turističke zajednice na njemačkom tržištu. U izlaganju o prednostima Hrvatske kao turističke destinacije, Mato Radić je naglasak stavio na bogatu očuvanu kulturnu i povijesnu baštinu, enogastro ponudu, festivale koji u Hrvatsku privlače turiste iz svih krajeva svijeta te na nove investicije u hrvatskom turizmu. Na kraju prezentacije Mato Radić je istaknuo važnost modernih alata komunikacije u turizmu, napomenuvši kako je Facebook stranica Love Croatia jedna od najboljih pet stranica turističkih zajednica u svijetu.
Na samome kraju konferencije održana je i kratka prezentacija o hrvatskim vinima, a s naglaskom na sljubljivanje hrane i vina. Novinarima je hrvatsku enogastro ponudu približio Thomas Brandl, vinski novinar i član raznih stručnih komisija na vinskim manifestacijama, a iznad svega veliki zaljubljenik u Hrvatsku. Hrvatska turistička zajednica organizirala je i degustaciju autohtonih vrsta hrvatskih vina, ponudivši novinarima na kušanje istarsku malvaziju, teran, graševinu i plavac.
Nakon uvoda voditelja Ispostave Hrvatske turističke zajednice u Münchenu Romea Draghicchia, okupljenim je novinarima direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić istaknula uspješnu turističku sezonu 2012. godine i porast broja noćenja od čak 10 posto s njemačkog tržišta te iznijela podatke o rastućoj popularnosti Hrvatske kao svjetski poznate turističke destinacije. Također, posebno je naglasila i važnost pristupa Hrvatske Europskoj uniji, navodeći kako hrvatski turizam nakon 1. srpnja 2013. godine očekuje novi zamah, povećana prepoznatljivost destinacije i domaćeg turističkog proizvoda te prilika za pojačane marketinške aktivnosti. Ulaskom Hrvatske u Europsku uniju bit će povećana mobilnost gostiju iz Europske unije, čijih će pola milijarde stanovnika prema hrvatskim destinacijama putovati bez ikakvih formalnosti. Direktorica Matešić navela je i kako se u Hrvatskoj trenutačno provode brojne nove investicije i turistički projekti te zahvalila njemačkim novinarima na njihovoj podršci i intenzivnoj promociji hrvatskih destinacija u medijima, rekavši kako su njihovi članci pridonijeli pozitivnom imidžu Hrvatske među njemačkim gostima.
Direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Njemačkoj Mato Radić, ukratko je novinarima izložio novi operativni marketing plan i glavne ciljeve za novu turističku sezonu te informirao nazočne o novitetima u hrvatskoj turističkoj ponudi i promidžbenim aktivnostima Hrvatske turističke zajednice na njemačkom tržištu. U izlaganju o prednostima Hrvatske kao turističke destinacije, Mato Radić je naglasak stavio na bogatu očuvanu kulturnu i povijesnu baštinu, enogastro ponudu, festivale koji u Hrvatsku privlače turiste iz svih krajeva svijeta te na nove investicije u hrvatskom turizmu. Na kraju prezentacije Mato Radić je istaknuo važnost modernih alata komunikacije u turizmu, napomenuvši kako je Facebook stranica Love Croatia jedna od najboljih pet stranica turističkih zajednica u svijetu.
Na samome kraju konferencije održana je i kratka prezentacija o hrvatskim vinima, a s naglaskom na sljubljivanje hrane i vina. Novinarima je hrvatsku enogastro ponudu približio Thomas Brandl, vinski novinar i član raznih stručnih komisija na vinskim manifestacijama, a iznad svega veliki zaljubljenik u Hrvatsku. Hrvatska turistička zajednica organizirala je i degustaciju autohtonih vrsta hrvatskih vina, ponudivši novinarima na kušanje istarsku malvaziju, teran, graševinu i plavac.