Hrvatska turistička zajednica je, u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom, u Tokiju održala poslovnu radionicu i prezentaciju hrvatske i slovenske turističke ponude na kojoj je bilo prisutno 46 stranih sudionika iz 43 tvrtke, kao i predstavnici japanskih medija specijaliziranih za industriju putovanja i turizam.
Na radionici su svoju ponudu predstavile i turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije, Kvarnera i grada Zagreba te Croatia Airlines, Atlas, Gulliver Travel, Adriatic DMC, Platanus te Pointers.
Sudionike je na početku radionice pozdravio Dražen Hrastić, veleposlanik RH u Japanu, a u sklopu poslovne radionice je održana i nagradna igra za koju je svaka navedena turistička zajednica županije koja je sudjelovala u radionici osigurala noćenje, dok je Turkish Airlines osigurao besplatnu aviokartu.
Podsjećamo kako je s tržišta Japana tijekom prošle godine ostvareno 142.000 dolazaka i 221.000 noćenja što predstavlja porast od 17 posto u dolascima i 19 posto u noćenjima.