Kategorija:
Objavljeno:
U nizu intenzivnih promidžbenih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice na inozemnim tržištima, u tijeku je predstavljanje hrvatske turističke ponude u Izraelu.
Slijedom dobre suradnje i pozitivnih iskustava na sličnim prezentacijama u Japanu, Kini i Indiji, i na izraelskom se tržištu hrvatska turistička ponuda predstavlja zajedno sa slovenskom.
Jučer je u Sheraton hotelu u Tel Avivu održan Hrvatsko – slovenski dan u organizaciji Hrvatske turističke zajednice i Slovenske turističke zajednice gdje je predstavljena zajednička turistička ponuda pod motom "Otkrij Hrvatsku - Osjeti Sloveniju“. Predstavljanje je započelo poslovnom radionicom na kojoj su sudjelovali hrvatski i slovenski turistički predstavnici čime je izraelskom tržištu ponuđen specifičan paket turističkih usluga koji se odnosi na obje zemlje. Ovo je bila prigoda za proširivanje poslovnih kontakata i ostvarenje što bolje suradnje predstavnika turističkog gospodarstva s ciljem povećanja broja dolazaka i noćenja izraelskih turista tijekom 2012. godine. Podsjetimo, u 2011. godini Hrvatsku je posjetilo 32.397 gostiju iz Izraela što je 12 posto više nego u 2010. godini, a koji su ostvarili 88.099 noćenja što je 17 posto više. Susreti s partnerima i medijima nastavit će se i na sajmu turizma IMTM koji će trajati 14. – 15. veljače 2012.
Nakon radionice organizirana je i Hrvatsko-slovenska večer na kojoj je prezentaciju aktualne hrvatske turističke ponude održao v.d. direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić, a prezentaciju je u ime Slovenske turističke organizacije održala je Karmen Novarlić. Prikazani su promidžbeni filmovi o Hrvatskoj i Sloveniji te je podijeljen velik broj promidžbenog materijala i suvenira. Potom je uslijedilo druženje predstavnika turističkih tvrtki i medija uz prigodan glazbeno-scenski program Sandre Bagarić i Blaža Gantara. Manifestaciji je nazočio i hrvatski nogometaš Giovanni Rosso koji je bio i najpoznatiji inozemni igrač izraelskog nogometa.
Slijedom dobre suradnje i pozitivnih iskustava na sličnim prezentacijama u Japanu, Kini i Indiji, i na izraelskom se tržištu hrvatska turistička ponuda predstavlja zajedno sa slovenskom.
Jučer je u Sheraton hotelu u Tel Avivu održan Hrvatsko – slovenski dan u organizaciji Hrvatske turističke zajednice i Slovenske turističke zajednice gdje je predstavljena zajednička turistička ponuda pod motom "Otkrij Hrvatsku - Osjeti Sloveniju“. Predstavljanje je započelo poslovnom radionicom na kojoj su sudjelovali hrvatski i slovenski turistički predstavnici čime je izraelskom tržištu ponuđen specifičan paket turističkih usluga koji se odnosi na obje zemlje. Ovo je bila prigoda za proširivanje poslovnih kontakata i ostvarenje što bolje suradnje predstavnika turističkog gospodarstva s ciljem povećanja broja dolazaka i noćenja izraelskih turista tijekom 2012. godine. Podsjetimo, u 2011. godini Hrvatsku je posjetilo 32.397 gostiju iz Izraela što je 12 posto više nego u 2010. godini, a koji su ostvarili 88.099 noćenja što je 17 posto više. Susreti s partnerima i medijima nastavit će se i na sajmu turizma IMTM koji će trajati 14. – 15. veljače 2012.
Nakon radionice organizirana je i Hrvatsko-slovenska večer na kojoj je prezentaciju aktualne hrvatske turističke ponude održao v.d. direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić, a prezentaciju je u ime Slovenske turističke organizacije održala je Karmen Novarlić. Prikazani su promidžbeni filmovi o Hrvatskoj i Sloveniji te je podijeljen velik broj promidžbenog materijala i suvenira. Potom je uslijedilo druženje predstavnika turističkih tvrtki i medija uz prigodan glazbeno-scenski program Sandre Bagarić i Blaža Gantara. Manifestaciji je nazočio i hrvatski nogometaš Giovanni Rosso koji je bio i najpoznatiji inozemni igrač izraelskog nogometa.