U Štrigovi održana radionica za predstavnike hrvatskih EDEN destinacija

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

U organizaciji Hrvatske turističke zajednice i domaćina Turističke zajednice Međimurske zajednice, u Štrigovi je održana radionica „Održivost kao ključni element u brendiranju i marketingu malih i netradicionalnih destinacija“ za predstavnike hrvatskih EDEN destinacija.

Radionica je okupila 30-ak sudionika uključujući inozemne predavače iz područja održivog turizma i marketinga, predstavnike slovenskog grada Kranja i EDEN destinacije za 2023., kolege iz sustava turističkih zajednica i predstavnike hrvatskih EDEN finalista i pobjednika te Ministarstva turizma i sporta.
Potpredsjednica europske EDEN mreže Helga Bauer, prezentirala je rad organizacije od njenih početaka i govorila o održivom razvoju malih turističkih destinacija. Frank Cuypers, stručnjak za brendiranje i destinacijski marketing prisutne je informirao o iskustvima i idejama o marketinškom pozicioniranju.

Kao primjer dobre prakse predstavljen je slovenski grad Kranj koji je između ostalog u studenom ove godine izabran za europsku EDEN destinaciju 2023., a svoja iskustva i znanja u održivom razvoju i promociji podijelila je Mojca Finc iz Grada Kranja. Također su predstavljeni i hrvatski primjeri – grad Nin i regija Međimurje. Nin kao romantičnu EDEN destinaciju prezentirala je dr. sc. Marija Dejanović, direktorica Turističke zajednice grada Nina, a o Međimurju kao turistički održivoj destinaciji te planovima za njen daljnji razvoj govorio je Rudi Grula, direktor Turističke zajednice Međimurske županije.

Održivost je u fokusu Strategije turizma te svih promotivnih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice u narednom razdoblju, stoga su radionice poput ove potrebne kako bi predstavnici destinacija razmijenili iskustva te dobili uvid u najnovije trendove u Europi i svijetu. Izuzetno je bitno komunicirati da pojam održivosti ne obuhvaća samo ekološku održivost, nego je održivost slojevita te su ekonomska i socijalna održivost jednako važne. Strani predavači upoznali su nas s marketinškim trendovima održivih destinacija te primjerima dobre prakse i komplementarnih turističkih proizvoda i koncepata kao što je slow trips, slow food... Posebno nas veseli što su se na radionici predstavili Međimurje, koje je ove godine na Danima hrvatskog turizma proglašeno najuspješnijom destinacijom održivog turizma (inovativna i pametna destinacija) i Nin, destinacije koje bilježe značajan pomak kad je u pitanju brendiranje i promocija održivosti.“ izjavila je Slavija Jačan Obratov, direktorica sektora za sustav turističkih zajednica i razvoj proizvoda HTZ-a.