Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić danas je u Splitu održao koordinacijski sastanak s predstavnicima turističkih zajednica s područja Splitsko-dalmatinske županije. Sastanku su, uz direktoricu Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Ivanu Vladović, prisustvovali i predstavnici 32 turističkih zajednica gradova i općina s područja županije.
Na samom početku sastanka predstavljeni su iznimno dobri i pozitivni turistički trendovi na razini cijele Hrvatske. „Uz povijesno najbolju predsezonu, tijekom koje je hrvatski turizam ostvario rast od preko 10 posto u noćenjima u odnosu na isto razdoblje lani, s velikim optimizmom ulazimo u špicu turističke godine. Trenutno u zemlji na dnevnoj bazi boravi preko 800 tisuća gostiju, a i sam Split i Splitsko-dalmatinska županija su odlično popunjeni čime sigurno doprinosi i današnji početak svjetski popularnog glazbenog festivala ULTRA Europe“, izjavio je Staničić.
Tijekom koordinacijskog sastanka predstavljen je novi Strateški marketinški i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje do 2027. godine s čijom se primjenom kreće s obzirom da je dokument usvojen od strane tijela HTZ-a. „Planom su identificirani autentični turistički doživljaji Hrvatske koji su usklađeni s potrebama različitih segmenata potražnje. Plan predlaže 23 operativne inicijative, a marketinški je plan usklađen sa Strategijom razvoja održivog turizma RH do 2030. god. gdje je naglašena važnost razvoja održivog turizma“, nadodao je Staničić.
„Cilj nam je zajednički, a to je održivi razvoj turizma u svim našim destinacijama s posebnim naglaskom na selektivne oblike turizma poput kulturnog turizma, vrhunske eno-gastronomije, ali i promocije otoka i našeg zaleđa koji doživljava turistički uzlet“, izjavila je direktorica Vladović, osvrnuvši se na odlične turističke rezultate na razini Splitsko-dalmatinske županije. „U dosadašnjem dijelu godine na razini županije ostvarili smo rast od 21 posto u dolascima i 12 posto u noćenjima, dok su nam trenutno najzastupljeniji gosti iz Njemačke, SAD-a, UK-a, Poljske i BiH“, zaključila je Vladović.
Na sastanku se također razgovaralo o promotivnim aktivnostima do kraja tekuće godine, posebno na tržištu Njemačke, ali i dalekim tržištima poput SAD-a, o nautičkom turizmu i promociji nautike, ali i o brojnim aktualnim turističkim izazovima poput porasta cijena turističkih usluga u pojedinim destinacijama, neprijavljivanja gostiju i dr.
U Splitu održan koordinacijski sastanak turističkih zajednica Splitsko-dalmatinske županije
Kategorija:
Objavljeno: