U Novalji održan koordinacijski sastanak s turističkim zajednicama klastera Lika-Karlovac

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

U Novalji je danas održan koordinacijski sastanak Hrvatske turističke zajednice s turističkim zajednicama s područja klastera Lika-Karlovac, odnosno s područja Ličko-senjske i Karlovačke županije. Uz direktora HTZ-a Kristjana Staničića, koordinacijskom sastanku prisustvovali su direktor TZ Ličko-senjske županije Ivan Radošević, direktor TZ Karlovačke županije Željko Fanjak te 18 predstavnika turističkih zajednica gradova i općina s područja navedenih županija. 

Direktor Staničić se u uvodu zahvalio svim turističkim djelatnicima na doprinosu u ostvarenju odličnih turističkih rezultata. Kako je rekao, u Hrvatskoj je u dosadašnjem dijelu godine ostvareno više od 72 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 46 posto, dok u odnosu na rekordnu 2019. godinu navedenih 72 milijuna noćenja predstavlja 76 posto rezultata. Staničić je također naglasio kako u zemlji trenutno boravi više od 550.000 turista, od čega je oko 510.000 inozemnih gostiju. 

„Pozitivni turistički trendovi kojima danas svjedočimo rezultat su ciljanih  promotivnih aktivnosti, ali i tržišne pozicije Hrvatske kao jedne od najsigurnijih destinacija na Mediteranu. Rezultati ostvareni u dosadašnjem dijelu godine potvrđuju kako je turistička sezona u Hrvatskoj vrlo dobro pripremljena, proveli smo ciljane marketinške i PR kampanje, održavali kvalitetne kontakte s inozemnim partnerima te ostvarivali odličnu suradnju s drugim dionicima koji su također dali svoj doprinos u realizaciji turističke sezone“, poručio je direktor Staničić, nadodavši kako će u idućoj godini još veći izazov i zadatak biti zadržavanje takve pozicije Hrvatske na međunarodnom turističkom tržištu. 

Tako su tijekom koordinacije predstavljene ključne promotivne aktivnosti i kampanje HTZ-a od kojih su posebno istaknute kampanje „Safe Stay in Croatia“, „Trust me, I've been there“ i  „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“, a koje su ostvarile odlične promotivne rezultate i koje su doprinijele trenutnoj poziciji Hrvatske kao sigurne i dobro pripremljene destinacije. Za jesen su najavljene nove promotivne aktivnosti, odnosno „Thank you“ kampanja koja će se provoditi na inozemnim tržištima, provedba kampanje u suradnji s Googleom, a najavljena je i provedba projekta „Mjesec hrvatskog turizma“ koji će za cilj imati dodatno poticanje turističkog prometa u razdoblju posezone. 

Direktor TZ Ličko-senjske županije Ivan Radošević je naglasio kako su dosadašnji turistički rezultati u županiji vrlo dobri. „U dosadašnjem dijelu godine na području naše županije ostvareno je oko 2.4 milijuna noćenja što predstavlja rast od gotovo 40 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ovim smo se rezultatom približili brojkama iz predpandemijske godine, odnosno trenutno se nalazimo na oko 80 posto rezultata iz 2019. godine“, naglasio je Radošević, nadodavši kako u Ličko-senjskoj županiji trenutno boravi najviše gostiju s tržišta Njemačke, Slovenije, Hrvatske, Poljske, Češke i Austrije. 

Da su turistički rezultati u Karlovačkoj županiji također vrlo dobri potvrdio je direktor TZ Karlovačke županije Željko Fanjak koji je naglasio da sezona na kontinentu i dalje traje. Kako je rekao, vesele vrlo dobri rezultati ostvareni s europskih tržišta, kao i velik broj domaćih gostiju koji su boravili u Karlovačkoj županiji koja se u dosadašnjem dijelu godine može pohvaliti s realiziranih oko 330.000 noćenja što u odnosu na prošlu godinu predstavlja rast od 85 posto. 

Na koordinaciji se također razgovaralo o turističkoj pristojbi i članarinama, strateškim projektima i marketinškim dokumentima, aviolinijama, nautici, udruživanju turističkih zajednica i dr. Dodajmo kako su koordinacijskom sastanku prisustvovali i Ernest Petry, župan Ličko-senjske županije te Ivan Dabo, gradonačelnik Grada Novalje.