Predstavništvo HTZ-a za Sjevernu Ameriku organiziralo je druženje s medijima na kojem su predstavljene novosti u ponudi Hrvatske američkim gostima. Pored održivih koncepata koji prožimaju i strategiju i marketinški plan hrvatskog turizma, bilo je riječi o vrsti ponude koja podržava viziju održivosti, prioriteta hrvatskog turizma, navodi Leila Krešić-Jurić, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku.
Na događanju je predstavljen novi brend Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela – Impresia Hotels koja okuplja impresivne boutique hotele iz Hrvatske, a čiji su ključni gosti upravo američki posjetitelji koji putuju individualno.
Pod nazivom Impresive Croatian Hotels ovaj brend okuplja 17 hrvatskih luksuznih boutique hotela koji gostima pružaju posebna, autentična i domaća iskustva. O njima je pred oko 30 uzvanika iz medija i sektora putovanja u kultnom newyorškom restoranu Figaro (Soho) govorila izvršna direktorica Udruge Antonia Urlić.
Riječ je o hotelima koji su impresivni ne samo po vrhunskoj kvaliteti ponude i usluge, nego i vrhunskim lokacijama koje su autentične i jedinstvene. Nalaze se u gradskim palačama, vinogradima, maslinicima, dvorcima ili u povijesnim gradskim jezgrama pod zaštitom UNESCO-a. Svaki od njih ima svoju vlastitu priču, pozivajući goste da ju istraže i povežu se s kulturnom baštinom, prirodnim ljepotama i okusima naše zemlje.
To su San Rocco Heritage Hotel (Brtonigla), Meneghetti Wine Hotel & Winery (Bale), Isabella Valamar Collection Island Resort (Poreč), Hotel Adriatic (Rovinj), Grand Hotel Brioni (Pula), Hotel, Restaurant & Bar Bevanda (Opatija), Bastion Heritage Hotel (Zadar), Armerun Heritage Hotel & Residence (Šibenik), Vestibul Palace Hotel (Split), briig boutique hotel (Split), Martinis Marchi Heritage Hotel (Maslinica, otok Šolta), Adriana Hvar Spa Hotel (Hvar, otok Hvar), Emotheo Heritage Hotel (Imotski), Lešić Dimitri Palace (Korčula, otok Korčula), Kazbek Boutique Hotel (Dubrovnik),The Pucić Palace (Dubrovnik) te Art'otel (Zagreb).
Predstavljanju je nazočio i predsjednik Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela i vlasnik hotela Vestibul Palace u Splitu Nino Nizić, dok su domaćini, novi vlasnici Figara Mario i Marta Škarić, osigurali hrvatske gastronomske specijalitete.
U New Yorku predstavljen održivi turizam Hrvatske
Kategorija:
Objavljeno: