U Ljubljani predstavljen projekt „Putevima čudnovate prirode ili EXPLORE THE WONDERNATURE“

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji organiziralo je Božićni brunch u poznatom ljubljanskom hotelu Slonu kojem su nazočili brojni predstavnici slovenskih medija, turoperatora i ostalih partnera na slovenskom tržištu. Božićni brunch poslužio je kao odličan povod da se brojnim uzvanicima predstavi prekogranični projekt koji je povezao slovenski Zeleni kras i hrvatski Gorski kotar. 

Projekt „Putevima čudnovate prirode ili EXPLORE THE WONDERNATURE“ kako nazivaju novi ekoturistički proizvod, spojio je prirodne i kulturne posebnosti dvaju prekograničnih područja, gdje su prepoznate iznimne mogućnosti suradnje i integracije u aktivnom očuvanju zajedničke prirodne baštine. Atraktivna ponuda, obogaćena zelenom infrastrukturom, jedno je od glavnih postignuća projekta NATURE&WILDLIFE: Doživi prirodu i promatraj divlje životinje, kojega su u okviru Programa suradnje INTERREG Slovenija-Hrvatska od rujna 2018. do veljače 2021. provele Općina Pivka, JU Snežnik i Zavod Jezerski Hram, Subjekt d.o.o., Lokalna razvojna agencija PINS, Nacionalni park Risnjak i RRA Zeleni kras kao vodeći partner.

Nova ponuda za doživljaj prirode i promatranje divljih životinja na području Zelenog krasa (Primorsko-notranjska regija) u Sloveniji i Gorskog kotara u Hrvatskoj temelji se na iznimnim zajedničkim karakteristikama ova dva pogranična područja gdje obitavaju brojne životinjske vrste uključujući sve tri vrste velikih zvjeri: vuka, risa i medvjeda. Na tim prirodnim posebnostima EXPLORE THE WONDERNATURE nudi višednevne programe odgovornog istraživanja i učenja o prirodi i lokalnoj kulturi vođene iskusnim lokalnim vodičima i stručnjacima te poznavateljima speleologije, zoologije, ornitologije, botanike itd. Više o projektu možete pročitati ovdje i ovdje.

Direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji Bruno Bonifačić zahvalio je svim partnerima na dosadašnjoj suradnji, a posebno medijima koji su bili dio vrlo uspješne jesenske brend kampanje koja je u prvi plan postavila unutrašnjost Hrvatske i kontinent kao prepoznatljive i tražene destinacija u Hrvatskoj. Pritom je istaknuo kako je „Slovenija, kao drugo najvažnije hrvatsko emitivno tržište, koje se i ovogodišnjim rezultatima jako približilo onima iz rekordne 2019. godine, izuzetno važna za Hrvatsku posebice u kontekstu nove Strategije održivog razvoja turizma do 2030. godine i novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma do 2026. godine, prema kojima se Hrvatska želi pozicionirati kao održiva cjelogodišnja destinacija visoke vrijednosti, koja nudi široku ponudu autentičnih i kvalitetnih turističkih doživljaja".

U Hrvatskoj je prema najnovijim podacima sustava eVisitor ostvareno 18,6 milijuna dolazaka turista i 104,1 milijun noćenja, što predstavlja 91 posto udjela u dolascima i 97 posto udjela u noćenjima u odnosu na rekordnu 2019. godinu. Udio slovenskih gostiju u ukupnom broju turistički promet iznosi 10%, te su oni ove godine već dosegli brojku od 10 milijuna noćenja