U Dubrovniku održan koordinacijski sastanak s turističkim zajednicama Dubrovačko-neretvanske županije

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

U Dubrovniku je danas održan koordinacijski sastanak Hrvatske turističke zajednice s turističkim zajednicama s područja Dubrovačko-neretvanske županije. Uz direktora HTZ-a Kristjana Staničića, koordinacijskom sastanku prisustvovao je direktor TZ Dubrovačko-neretvanske županije Vladimir Bakić te 11 predstavnika turističkih zajednica gradova i općina s područja županije. 

Direktor Staničić je u uvodu predstavio rezultate turističkog prometa te je naglasio kako u zemlji trenutno boravi oko 860.000 turista, od čega je oko 735.000 inozemnih gostiju, dok u Dubrovačko-neretvanskoj županiji trenutno boravi oko 50.000 gostiju. Kako je rekao, pred nama je sama špica turističke sezone, očekuje se još veći broj gostiju, a daljnji će tijekovi ponajviše ovisiti o epidemiološkoj situaciji.

„Hrvatska je do sada na mnogim tržištima pozicionirana kao sigurna i kvalitetna turistička destinacija. Naime, od početka godine do danas bilježimo rast od oko 50 posto u dolascima u odnosu na isto razdoblje lani, a u dosadašnjem dijelu srpnja rast od 40 posto u odnosu na isto razdoblje srpnja 2020. godine. Najave za ostatak srpnja, kolovoza pa i rujna su jako dobre i to je razlog više da svi skupa budemo maksimalno odgovorni, poštujemo propisane epidemiološke mjere te da se čim prije i u što većem broju procijepimo i time pridonesemo stabilizaciji epidemiološke situacije. Imamo primjere drugih turističkih zemalja koje se već sada nalaze u crvenoj kategoriji i nikako ne želimo da se sličan scenarij dogodi i Hrvatskoj“, poručio je direktor Staničić. 

Direktor TZ Dubrovačko-neretvanske županije Vladimir Bakić poručio je kako na području županije trenutno boravi oko 70 posto više gostiju nego je to bio slučaj u istom razdoblju prošle godine, a poručio je i kako je Zračna luka Dubrovnik trenutno povezana sa 67 aviolinija. „Sezona je dobro pripremljena, no da bi u Hrvatskoj i našoj županiji ostvarili zadovoljavajuće rezultate moramo imati stabilnu i pozitivnu epidemiološku sliku“, naglasio je Bakić. 

Tijekom koordinacije su predstavljene promotivne aktivnosti i kampanje HTZ-a od kojih su posebno istaknute kampanje „Safe Stay in Croatia“, „Trust me, I've been there“ i „Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“, a koje su ostvarile odlične promotivne rezultate i koje su doprinijele trenutnoj percepciji Hrvatske kao kvalitetne, sigurne i dobro pripremljene destinacije.  

Na koordinaciji je također istaknuta važnost plasmana točnih i preciznih informacija na inozemnim tržištima s posebnim naglaskom na protokole prelaska granica, a razgovaralo se i o turističkoj pristojbi i članarinama, strateškim projektima, aviolinijama, nautici, udruživanju turističkih zajednica, projektu Hrvatski digitalni turizam i dr.

Koordinacijskom sastanku prisustvovala je i Katija Jerković, direktorica prodaje i marketinga Adriatic Luxury Hotels ujedno i članica Turističkog vijeća HTZ-a.