Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić danas je u Cavtatu održao koordinacijski sastanak s predstavnicima turističkih zajednica s područja Dubrovačko-neretvanske županije. Sastanku su, uz direktora Staničića i predstavnike Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije, prisustvovali i predstavnici devet turističkih zajednica gradova i općina s područja županije.
Na samom početku sastanka predstavljeni su dobri i pozitivni turistički trendovi po destinacijama, ali i na razini same županije. Tako su u dosadašnjem dijelu godine bolji rezultat u noćenjima u odnosu na isto razdoblje 2019. godine ostvarile destinacije Orebić i Blato, dok su se ostale destinacije značajno približile trendovima iz predpandemijskog razdoblja. Gledajući rezultat ostvaren na razini županije, u Dubrovačko-neretvanskoj je u dosadašnjem dijelu godine ostvareno oko 2,8 milijuna noćenja što predstavlja 80 posto rezultata iz istog razdoblja 2019. godine.
Tijekom sastanka se govorilo i o turističkoj ponudi te atrakcijama na području županije kojih je sve više, a direktor Staničić je dodatno naglasio kako su pozitivni turistički trendovi vidljivi i na nacionalnoj razini. „Ako promatramo rezultate ostvarene u dosadašnjem dijelu srpnja, u Hrvatskoj je ostvareno oko 97 posto rezultata u noćenjima iz srpnja 2019., a sličnu razinu ostvarenja bilježimo i u Dubrovačko-neretvanskoj županiji u kojoj je u srpnju ostvareno oko 92 posto rezultata u noćenjima. U narednom razdoblju očekujemo nastavak pozitivnih trendova, trenutno u zemlji imamo više od 880 tisuća gostiju, a uskoro će u našoj zemlji na dnevnoj bazi boraviti i više od milijun turista“, izjavio je direktor Staničić.
Tijekom koordinacije je predstavljen i dosadašnji tijek izrade Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje do 2026. godine, čiji se dovršetak očekuje u jesen ove godine, a govorilo se i o skorašnjim promjenama koje će nastupiti u Hrvatskoj s uvođenjem eura, ulaskom zemlje u schengenski prostor.
Koordinacijskom sastanku prisustvovala je i Katija Jerković, članica Uprave te direktorica prodaje i marketinga Adriatic Luxury Hotels, ujedno i članica Turističkog vijeća HTZ-a. „Sezona je unatoč svim okolnostima i izazovima vrio dobro pripremljena, rezultati provedenih aktivnosti itekako su vidljivi po broju gostiju, a posebice vesele dobri rezultati koje županija ostvaruje na tržištima Velike Britanije, Njemačke i SAD-a“, zaključila je Jerković.