Kategorija:
Objavljeno:
Snažna potpora povećanju broja turističkih dolazaka u pred i posezoni te u kontinentalnim odredištima, uz naglasak na online promidžbi i razvoju turističkih zajednica u destinacijske menadžment organizacije i kompanije obilježit će rad HTZ-a u idućoj godini
Na danas održanoj desetoj sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice usvojen je Program rada Hrvatske turističke zajednice za 2013. godinu. Aktivnosti predviđene Programom usmjerene su na ostvarenje dvaju temeljnih strateških ciljeva hrvatskog turizma, povećanje broja dolazaka u pred i posezoni te u kontinentalni dio Hrvatske. Ministar turizma Republike Hrvatske Veljko Ostojić izrazio je nadu u njihovo ostvarenje, podsjetivši kako će na rezultate iduće sezone značajno utjecati nastavak globalnih recesijskih trendova. „Iznimni rezultati sezone 2012. su produkt dobre pripreme i predanog rada svih čimbenika u turizmu, a ponovimo li te rezultate i u nadolazećoj sezoni, moći ćemo svi zajedno biti zadovoljni“.
Predstavljajući Program rada, direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić objasnila je kako će se u idućoj godini intenzivno raditi na oblikovanju jedinstvenih turističkih proizvoda i sadržaja, zbog čega će Hrvatska turistička zajednica poticati razvoj destinacijskih menadžment kompanija (DMK) i destinacijskih menadžment organizacija (DMO) te marketing brendova, dok će se promidžbene aktivnosti u puno većoj mjeri realizirati putem online kanala. Jedan od čimbenika razvoja DMK i DMO je snažnije uključenje subjekata privatnog i javnog sektora te sukladno tomu i povećanje investicija u turizmu.
„Cilj nam je imati i kvalitetan turistički proizvod i kvalitetnu komunikaciju, što će se ostvariti kroz suradnju svih uključenih u sektor turizma“, zaključila je Matešić.
Među brojnim novinama u načinu rada HTZ-a, u planu je viralna marketinška kampanja, a u studijska putovanja novinara po prvi će se put uključiti i utjecajni bloggeri s ciljanih tržišta. Udruženo oglašavanje pojednostavljeno je i ostvarivat će se kroz manji broj modela, a značajno je smanjen broj sajamskih nastupa, kao i opseg oglašavanja u klasičnim medijima. U skladu s potrebama online aktivnosti, povećat će se broj multimedijalnih sadržaja, smanjiti produkcija tiskanih promidžbenih materijala, a postojeće tiskane brošure dobit će digitalna izdanja.
Program rada Hrvatske turističke zajednice temelji se na Operativnom marketing planu turizma Hrvatske, pa će se u 2013. godini intenzivirati edukacija djelatnika sustava turističkih zajednica i turističke industrije za sve segmente marketinga. U planu su i izrada turističkog informativnog sustava te centralnog pretraživača. Također, istraživanja tržišta bit će temelj za donošenje odluka o aktivnostima u narednom razdoblju, a u svrhu daljnjeg unapređenja rada Hrvatske turističke zajednice, provodit će se precizna mjerenja rezultata i učinaka svih provedenih aktivnosti.
Osim usvajanja Programa rada, na današnjoj je sjednici za novog direktora Predstavništva u Velikoj Britaniji sa sjedištem u Londonu odabran Tonko Rilović, koji je tijekom dosadašnje karijere bio na nekolicini rukovodećih pozicija u nacionalnoj aviokompaniji Croatia Airlines. Budući da je radio i kao direktor Croatia Airlinesa za tržišta zapadne Europe u Londonu, Rilović je dobar poznavatelj prilika na tržištu Velike Britanije, pa ga je Turističko vijeće jednoglasno odabralo između 14 kandidata koji su ispunjavali uvjete natječaja.
Turističko vijeće prihvatilo je Plan nadzora turističkih zajednica za 2013. godinu, donesena je odluka o imenovanju Povjerenstva za utvrđivanje kriterija za potpore manifestacijama, kao i izmjena člana Povjerenstva za udruženo oglašavanje javnog i privatnog sektora.
Vijeće je usvojilo i prijedlog za promidžbu hrvatskog turizma u suradnji s Hrvatskim skijaškim savezom, budući da je riječ o sportu koji je u vrijeme priprema Hrvatske za turističku sezonu iznimno popularan na našim ključnim emitivnim tržištima. „Ova suradnja će nam, osim medijske pozornosti na ciljanim tržištima, donijeti i pozornost šire publike“, zaključio je ministar Veljko Ostojić.
Ključni naglasci u Programu rada Hrvatske turističke zajednice za 2013. godinu
1. Snažna potpora unapređenju proizvoda (manifestacije, razvoj DMO i DMC, brendovi)
2. Intenzivna online komunikacija (online oglašavanje, viralna kampanja, blogovi)
3. Smanjenje offline oglašavanja (fokusiranje na ključna tržišta/regije i ciljne skupine)
4. Jačanje udruženog oglašavanja
5. Smanjenje broja nastupa na sajmovima i broja prezentacija
6. Smanjenje produkcije tiskanih materijala a povećanje produkcije multimedijalnih materijala
7. Intenzivna edukacija djelatnika sustava turističkih zajednica i turističke industrije za sve segmenta marketinga
8. Istraživanje tržišta kao temelj za donošenje odluka o aktivnostima u narednom razdoblju
9. Novi turistički informativni sustav
10. Izrada centralnog pretraživača
Na danas održanoj desetoj sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice usvojen je Program rada Hrvatske turističke zajednice za 2013. godinu. Aktivnosti predviđene Programom usmjerene su na ostvarenje dvaju temeljnih strateških ciljeva hrvatskog turizma, povećanje broja dolazaka u pred i posezoni te u kontinentalni dio Hrvatske. Ministar turizma Republike Hrvatske Veljko Ostojić izrazio je nadu u njihovo ostvarenje, podsjetivši kako će na rezultate iduće sezone značajno utjecati nastavak globalnih recesijskih trendova. „Iznimni rezultati sezone 2012. su produkt dobre pripreme i predanog rada svih čimbenika u turizmu, a ponovimo li te rezultate i u nadolazećoj sezoni, moći ćemo svi zajedno biti zadovoljni“.
Predstavljajući Program rada, direktorica Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Meri Matešić objasnila je kako će se u idućoj godini intenzivno raditi na oblikovanju jedinstvenih turističkih proizvoda i sadržaja, zbog čega će Hrvatska turistička zajednica poticati razvoj destinacijskih menadžment kompanija (DMK) i destinacijskih menadžment organizacija (DMO) te marketing brendova, dok će se promidžbene aktivnosti u puno većoj mjeri realizirati putem online kanala. Jedan od čimbenika razvoja DMK i DMO je snažnije uključenje subjekata privatnog i javnog sektora te sukladno tomu i povećanje investicija u turizmu.
„Cilj nam je imati i kvalitetan turistički proizvod i kvalitetnu komunikaciju, što će se ostvariti kroz suradnju svih uključenih u sektor turizma“, zaključila je Matešić.
Među brojnim novinama u načinu rada HTZ-a, u planu je viralna marketinška kampanja, a u studijska putovanja novinara po prvi će se put uključiti i utjecajni bloggeri s ciljanih tržišta. Udruženo oglašavanje pojednostavljeno je i ostvarivat će se kroz manji broj modela, a značajno je smanjen broj sajamskih nastupa, kao i opseg oglašavanja u klasičnim medijima. U skladu s potrebama online aktivnosti, povećat će se broj multimedijalnih sadržaja, smanjiti produkcija tiskanih promidžbenih materijala, a postojeće tiskane brošure dobit će digitalna izdanja.
Program rada Hrvatske turističke zajednice temelji se na Operativnom marketing planu turizma Hrvatske, pa će se u 2013. godini intenzivirati edukacija djelatnika sustava turističkih zajednica i turističke industrije za sve segmente marketinga. U planu su i izrada turističkog informativnog sustava te centralnog pretraživača. Također, istraživanja tržišta bit će temelj za donošenje odluka o aktivnostima u narednom razdoblju, a u svrhu daljnjeg unapređenja rada Hrvatske turističke zajednice, provodit će se precizna mjerenja rezultata i učinaka svih provedenih aktivnosti.
Osim usvajanja Programa rada, na današnjoj je sjednici za novog direktora Predstavništva u Velikoj Britaniji sa sjedištem u Londonu odabran Tonko Rilović, koji je tijekom dosadašnje karijere bio na nekolicini rukovodećih pozicija u nacionalnoj aviokompaniji Croatia Airlines. Budući da je radio i kao direktor Croatia Airlinesa za tržišta zapadne Europe u Londonu, Rilović je dobar poznavatelj prilika na tržištu Velike Britanije, pa ga je Turističko vijeće jednoglasno odabralo između 14 kandidata koji su ispunjavali uvjete natječaja.
Turističko vijeće prihvatilo je Plan nadzora turističkih zajednica za 2013. godinu, donesena je odluka o imenovanju Povjerenstva za utvrđivanje kriterija za potpore manifestacijama, kao i izmjena člana Povjerenstva za udruženo oglašavanje javnog i privatnog sektora.
Vijeće je usvojilo i prijedlog za promidžbu hrvatskog turizma u suradnji s Hrvatskim skijaškim savezom, budući da je riječ o sportu koji je u vrijeme priprema Hrvatske za turističku sezonu iznimno popularan na našim ključnim emitivnim tržištima. „Ova suradnja će nam, osim medijske pozornosti na ciljanim tržištima, donijeti i pozornost šire publike“, zaključio je ministar Veljko Ostojić.
Ključni naglasci u Programu rada Hrvatske turističke zajednice za 2013. godinu
1. Snažna potpora unapređenju proizvoda (manifestacije, razvoj DMO i DMC, brendovi)
2. Intenzivna online komunikacija (online oglašavanje, viralna kampanja, blogovi)
3. Smanjenje offline oglašavanja (fokusiranje na ključna tržišta/regije i ciljne skupine)
4. Jačanje udruženog oglašavanja
5. Smanjenje broja nastupa na sajmovima i broja prezentacija
6. Smanjenje produkcije tiskanih materijala a povećanje produkcije multimedijalnih materijala
7. Intenzivna edukacija djelatnika sustava turističkih zajednica i turističke industrije za sve segmenta marketinga
8. Istraživanje tržišta kao temelj za donošenje odluka o aktivnostima u narednom razdoblju
9. Novi turistički informativni sustav
10. Izrada centralnog pretraživača