Kategorija:
Objavljeno:
Hrvatski će turizam u 2012. ući spreman s mjerama koje će opet usuglasiti javni i privatni sektor. Mjere će, kao dio razrađenijeg Akcijskog plana za turizam i neovisno o aktivnostima za predstojeće parlamentarne izbore, biti dovršene i objavljene do ovogodišnjih Dana hrvatskog turizma, najavio je to danas ministar turizma i predsjednik Hrvatske turističke zajednice, Damir Bajs. Na današnjem sastanku s predstavnicima strukovnih udruga i komora u Ministarstvu turizma dogovoreno je da će udruge u idućih deset dana Ministarstvu dostaviti prijedloge mjera za 2012. godinu.
Nakon analize i usklađivanja s mogućnostima i tržišnim kretanjima mjere će biti dostavljene na Vladu RH, kako očekuje ministar Damir Bajs, prije Dana hrvatskog turizma koji će se održati od 19. do. 21. listopada 2011. godine u Šibeniku.
U tom slučaju, bit će to nešto ranije nego prošle godine, a važno je da mjere budu gotove do početka velikih turističkih sajmova (početak studenog), istaknuo je ministar, ne sumnjajući da će za iduću godinu hrvatski turizam imati jednu od najboljih ponuda do sada. Hrvatska mora imati mjere ranije od svojih konkurenata i biti 'agresivnija' u nastupima, jer će se zasigurno svi iznova 'žestoko boriti' na tržištu. Mora se imati u vidu i da će se Europa, slijedom primjene mjera za jačanje turizma u zemljama članicama EU, snažno truditi privući što veći broj turista iduće godine, posebno s dalekih tržišta, upozorio je ministar Bajs. S obzirom na uspješnost mjera za ovu godinu koje su dovele i do, kako kaže, najboljih turističkih rezultata do sada, i za iduću godinu će važiti velik dio onih koji su važile za ovu godinu, ali će biti razrađenije, intenzivnije i kvalitetnije.
Glavni ciljevi će i dalje biti održanje tržišnog udjela hrvatskog turizma na međunarodnom tržištu, povratak domaćeg gosta, produljenje sezone i razvoj nerazvijenih turističkih područja. Ministar vjeruje da bi Hrvatska i iduće godine mogla ostvariti veći porast dolazaka stranih turista od 5 posto čemu se nada Europa, jer je već ove godine taj porast u Hrvatskoj bio skoro dvostruko veći od europskih 4 posto.
Spremnost na suradnju, pohvale i podršku za ovogodišnje i mjere za iduću godinu danas su u Ministarstvu turizma izrazili i čelni ljudi Udruge hrvatskih putničkih agencija, Kamping udruženja Hrvatske, Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske te hrvatske obrtničke i gospodarske komore.
Nakon analize i usklađivanja s mogućnostima i tržišnim kretanjima mjere će biti dostavljene na Vladu RH, kako očekuje ministar Damir Bajs, prije Dana hrvatskog turizma koji će se održati od 19. do. 21. listopada 2011. godine u Šibeniku.
U tom slučaju, bit će to nešto ranije nego prošle godine, a važno je da mjere budu gotove do početka velikih turističkih sajmova (početak studenog), istaknuo je ministar, ne sumnjajući da će za iduću godinu hrvatski turizam imati jednu od najboljih ponuda do sada. Hrvatska mora imati mjere ranije od svojih konkurenata i biti 'agresivnija' u nastupima, jer će se zasigurno svi iznova 'žestoko boriti' na tržištu. Mora se imati u vidu i da će se Europa, slijedom primjene mjera za jačanje turizma u zemljama članicama EU, snažno truditi privući što veći broj turista iduće godine, posebno s dalekih tržišta, upozorio je ministar Bajs. S obzirom na uspješnost mjera za ovu godinu koje su dovele i do, kako kaže, najboljih turističkih rezultata do sada, i za iduću godinu će važiti velik dio onih koji su važile za ovu godinu, ali će biti razrađenije, intenzivnije i kvalitetnije.
Glavni ciljevi će i dalje biti održanje tržišnog udjela hrvatskog turizma na međunarodnom tržištu, povratak domaćeg gosta, produljenje sezone i razvoj nerazvijenih turističkih područja. Ministar vjeruje da bi Hrvatska i iduće godine mogla ostvariti veći porast dolazaka stranih turista od 5 posto čemu se nada Europa, jer je već ove godine taj porast u Hrvatskoj bio skoro dvostruko veći od europskih 4 posto.
Spremnost na suradnju, pohvale i podršku za ovogodišnje i mjere za iduću godinu danas su u Ministarstvu turizma izrazili i čelni ljudi Udruge hrvatskih putničkih agencija, Kamping udruženja Hrvatske, Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske te hrvatske obrtničke i gospodarske komore.