Kategorija:
Objavljeno:
Turističke zajednice Zadarske, Šibensko-kninske, Splitsko-dalmatinske, Dubrovačko-neretvanske i Ličko-senjske županije u suradnji i uz podršku Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Bruxellesu, od 4. do 8. ožujka 2013. godine predstavljaju svoju bogatu turističku ponudu na roadshow prezentaciji u središnjoj hali briselskog glavnog kolodvora Gare Centrale/Centraal Station. Briselski glavni kolodvor najvažniji je i najprometniji kolodvor u Belgiji. Kroz kolodvor svakodnevno prođe oko 150 000 putnika. S obzirom na središnju poziciju unutar kolodvora odmah ispred šaltera za prodaju karata te značajnu frekvenciju putnika (budući da se kroz glavni kolodvor ulazi i u briselsku podzemnu željeznicu), posjećenost prvog dana prezentacije bila je izvrsna. Posjetitelji su iskazali veliki interes za hrvatskom turističkom ponudom i želju da svoj odmor provedu u nekom od brojnih dalmatinskih i ličkih odredišta. Hrvatska je jedino turističko odredište koje se ovom prigodom predstavlja na ovoj lokaciji. Istovremeno s roadshow prezentacijom, u suradnji s popularnim, besplatnim dnevnim novinama „Metro“ koje imaju oko milijun čitatelja, uglavnom putnika u vlaku ili podzemnoj željeznici, objavljen je i oglas te organizirana nagradna igra u kojoj čitatelji mogu osvojiti nagradno putovanje u Dalmaciju. Na oglasu je također objavljena obavijest o održavanju roadshow prezentacije na glavnom kolodvoru, što je također doprinijelo dobroj posjećenosti hrvatskog štanda. Promidžbene aktivnosti upravo ovih pet županija na ovom tržištu izrazito su važne iz više razloga: zbog letova prema dalmatinskim odredištima, bogate i raznovrsne turističke ponude, mogućnosti aktivnog odmora te široke palete aranžmana kod belgijskih turoperatora, koji sa svojim brošurama i promidžbenim materijalima također sudjeluju u ovoj akciji, ali i zbog činjenice da su Belgijci dobri „potrošači“ i spadaju među goste koji su spremni izdvojiti poprilična sredstva za svoj odmor.