Kategorija:
Objavljeno:
Zajedničko predstavljanje turističke ponude na kineskom tržištu bila je glavna tema današnjeg sastanka ministra turizma i predsjednika Hrvatske turističke zajednice Damira Bajsa i direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Nike Bulića s direktorom Direktorata za turizam u slovenskom Ministarstvu za gospodarstvo, Marjanom Hribarom i direktorom Turističke organizacije Slovenije, Dimitrijem Picigom.
Prema riječima ministra Bajsa, ključni razlozi zbog kojih su Hrvatska i Slovenija odlučile zajedno nastupiti na ovom dalekom, ali izazovnom tržištu su racionalizacija troškova, odnosno smanjenje rizika, uz istu dobit te stvaranje zajedničkog turističkog proizvoda.
Govoreći o važnosti zajedničkog nastupa, ministar je podsjetio da je Slovenija, kao članica Europske unije, obuhvaćena Schengenskim sporazumom te da je Hrvatska ove godine prilagodila vizni režim za turiste s dalekih tržišta, među kojima je i kinesko, uz uvjet da su turisti nositelji valjane schengenske vize za kratkotrajni boravak. Prema tome, s jednom vizom kineski će turist ove godine, u razdoblju od 1. travnja do 31. listopada, imati mogućnost posjetiti i Hrvatsku i Sloveniju.
Nadalje, naglasio je dobru dosadašnju suradnju dviju zemalja, temeljenu na činjenicama da su slovenski turisti drugi najbrojniji hrvatski gosti tijekom sezone, dok su Hrvati među najbrojnijim gostima u slovenskim zimovalištima.
Kada je riječ o Kini, ističe da je ta zemlja, prema turističkom barometru Svjetske turističke organizacije, po turističkoj potrošnji 2009. godine pretekla Francusku te se nalazi na visokom četvrtom mjestu. Osim na turističkom sajmu u Pekingu prošlog mjeseca, svoju turističku ponudu Hrvatska trenutno predstavlja i na svjetskoj izložbi EXPO u Šangaju. Podsjećamo, prošle je godine 50 milijuna Kineza turistički otputovalo van granice Kine, od čega ih je dva milijuna posjetilo Europu. Pretpostavka je da će svake sljedeće godine broj Kineza koji putuju van granica svoje zemlje rasti za deset posto.
Osim o nastupu u Kini, 25. svibnja u Šangaju i 27. svibnja u Pekingu, predstavnici hrvatskog i slovenskog turističkog sektora na sastanku su razgovarali i o mogućim budućim zajedničkim nastupima dviju zemalja na dalekim tržištima kao o strateškim odrednicama. Uz već ranije dogovoren zajednički nastup u Indiji na jesen ove godine, riječi je bilo i o zajedničkom predstavljanju u Japanu, te o mogućem nastupu u SAD-u, gdje bi im se u prezentaciji turističkih potencijala pridružila i Mađarska.
Prema riječima ministra Bajsa, ključni razlozi zbog kojih su Hrvatska i Slovenija odlučile zajedno nastupiti na ovom dalekom, ali izazovnom tržištu su racionalizacija troškova, odnosno smanjenje rizika, uz istu dobit te stvaranje zajedničkog turističkog proizvoda.
Govoreći o važnosti zajedničkog nastupa, ministar je podsjetio da je Slovenija, kao članica Europske unije, obuhvaćena Schengenskim sporazumom te da je Hrvatska ove godine prilagodila vizni režim za turiste s dalekih tržišta, među kojima je i kinesko, uz uvjet da su turisti nositelji valjane schengenske vize za kratkotrajni boravak. Prema tome, s jednom vizom kineski će turist ove godine, u razdoblju od 1. travnja do 31. listopada, imati mogućnost posjetiti i Hrvatsku i Sloveniju.
Nadalje, naglasio je dobru dosadašnju suradnju dviju zemalja, temeljenu na činjenicama da su slovenski turisti drugi najbrojniji hrvatski gosti tijekom sezone, dok su Hrvati među najbrojnijim gostima u slovenskim zimovalištima.
Kada je riječ o Kini, ističe da je ta zemlja, prema turističkom barometru Svjetske turističke organizacije, po turističkoj potrošnji 2009. godine pretekla Francusku te se nalazi na visokom četvrtom mjestu. Osim na turističkom sajmu u Pekingu prošlog mjeseca, svoju turističku ponudu Hrvatska trenutno predstavlja i na svjetskoj izložbi EXPO u Šangaju. Podsjećamo, prošle je godine 50 milijuna Kineza turistički otputovalo van granice Kine, od čega ih je dva milijuna posjetilo Europu. Pretpostavka je da će svake sljedeće godine broj Kineza koji putuju van granica svoje zemlje rasti za deset posto.
Osim o nastupu u Kini, 25. svibnja u Šangaju i 27. svibnja u Pekingu, predstavnici hrvatskog i slovenskog turističkog sektora na sastanku su razgovarali i o mogućim budućim zajedničkim nastupima dviju zemalja na dalekim tržištima kao o strateškim odrednicama. Uz već ranije dogovoren zajednički nastup u Indiji na jesen ove godine, riječi je bilo i o zajedničkom predstavljanju u Japanu, te o mogućem nastupu u SAD-u, gdje bi im se u prezentaciji turističkih potencijala pridružila i Mađarska.