Veliko priznanje za Hrvatsku turističku zajednicu i turizam naše zemlje stižu iz Kine, točnije s godišnje konferencije najvažnije kineske i jedne od najznačajnijih svjetskih online putničkih agencija Ctrip, koja je održana u Abu Dhabiju i u sklopu koje je hrvatska nacionalna turistička organizacija nagrađena u kategoriji za izvrsnost partnerskih destinacija te kao Global Partner of the Year. Dodjela nagrada održala se u sklopu gala večere koja je bila vrhunac trodnevnog događanja.
„Kina je strateški vrlo važno tržište za Hrvatsku na kojem kontinuirano povećavamo obujam naših aktivnosti, a sve s ciljem daljnjeg privlačenja gostiju koji su ključni za razvoj našeg cjelogodišnjeg turizma. Zato mi je iznimno drago što smo upravo od strane vodeće kineske putničke agencije ocijenjeni i prepoznati kao najbolji od najboljih. Velika je to čast, ali i motivacija za još snažnijim pozicioniranjem naše zemlje na ovom važnom dalekom tržištu. Hrvatska je spremna za povratak kineskih turista u što većem broju, turistički rezultati zabilježeni s kineskog tržišta u ovoj godini pokazuju da smo već sada na dobrom putu, što je odlična uvertira za nadolazeću 2025. godinu tijekom koje očekujemo nastavak dvoznamenkastog porasta s kineskog tržišta“, poručio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Spomenuta konferencija okupila je preko dvije tisuće dionika iz industrije turizma iz cijeloga svijeta te su na događanju sudjelovali predstavnici više od 70 destinacija, 500 hotela, 300 znamenitosti i atrakcija, a sudionici su mogli upoznati i vodeće luksuzne brendove iz područja turizma na globalnoj razini.
„Ove nagrade svojevrsna su priznanja našem ustrajnom radu na ovom dalekoistočnom tržištu unatoč izazovima s kojima se susrećemo u postpandemijska vremena. Svjesni smo da je kinesko tržište opet u punom zamahu te nas u 2025. godini očekuje mnogo ambicija i planova vezanih uz naše aktivnosti u ovom dijelu svijeta. Konferencija Ctripa pokazala se kao odlična prilika i da potkraj godine sudjelujemo na važnim sastancima s predstavnicima renomiranih kineskih agencija putem kojih jačamo našu suradnju s velikim globalnim igračima kao što je Ctrip“, izjavila je Franka Gulin, direktorica Predstavništva HTZ-a u Šangaju, kojoj je nagrade uručila Tian Xu, potpredsjednica Ctripa i utemeljiteljica Trip.com-Gastro.
Konferencija je bila podijeljena u nekoliko dijelova, točnije pod-foruma na temu budućnosti putovanja, učinkovite promocije, hotelskog smještaja i novih smjerova prema kojima se kreće kineski inbound i outbound turizam. Osim toga, održan je i niz okruglih stolova, predavanja i sastanaka s vodećim kineskim turoperatorima, tj. s partnerima Ctripa.
Dodajmo kako je u Hrvatskoj nedavno organizirano i FAM putovanje za kineske agente i novinare koji su tom prilikom posjetili Istru, Kvarner, Liku i Zagreb, a sve s ciljem približavanja domaće turističke ponude dalekom kineskom tržištu. Time se još jednom pokazalo kako je postsezonsko razdoblje odlična prilika za privlačenje azijskih gostiju izvan glavnih ljetnih mjeseci, odnosno tijekom cijele godine.