Švedski lanac turističkih agencija Hrvatsku proglasio hit destinacijom

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:
Vodeći švedski lanac turističkih agencija Resia objavio je rezultate svog posljednjeg barometra prodaje u posebnom priopćenju naslova Hrvatska: hit destinacija ljeta, u kojem se Hrvatsku proglašava jednom od najpopularnijih odmorišnih destinacija u Švedskoj. Barometar agencije Resia slovi za jedan od najutjecajnijih i najviše citiranih izvještaja u švedskom turističkom sektoru, a služi i kao pokazatelj općenitih turističkih trendova na nacionalnoj razini. Hrvatskoj je ovo prvi put da je dospjela na listu pet najpopularnijih stranih destinacija, na kojoj se nalazi u društvu sa Španjolskom, Turskom, Grčkom i Ciprom. Barometar navodi kako su Šveđani prošle godine posredstvom lanca Resia najviše putovali u Split, Dubrovnik i Zadar, a ukupna prodaja hrvatskih destinacija u istom lancu porasla je za čak 50 posto u odnosu na 2012. godinu. Isto istraživanje pokazalo je i niz novih trendova među Šveđanima koji se odlučuju na inozemna putovanja, a kojima Hrvatska predstavlja atraktivnu destinaciju upravo zbog bogate i raznolike ponude kako prirodnih atrakcija, tako i kulturnih i zabavnih događanja i aktivnosti. Istraživanje donosi podatke prema kojima je želja Šveđana za putovanjima u 2013. godini i dalje vrlo visoka te navodi kako je, usprkos slabijim prognozama ekonomskog rasta, budžet prosječne švedske obitelji za putovanja porastao u odnosu na 2012. godinu. Putovanja koja zadobivaju na popularnosti su: paket aranžmani, čarter putovanja te avionska putovanja, a među popularnim se trendovima nalaze i trening putovanja namijenjena aktivnom ljetovanju u destinaciji, rano bukiranje destinacija (bukiranje već od prve minute izdavanja programa putovanja), biranje neobičnih destinacija te bukiranja putem tableta, kojih je u ovom siječnju ostvareno deset posto od ukupnog broja svih bukiranih putovanja. Izvještaj je prenio i barometar cijena Post Office Barometra o najpopularnijim ljetnim destinacijama Europske unije, u kojem su izneseni zanimljivi podaci o cijenama u Hrvatskoj te konkurentnim zemljama Grčkoj i Španjolskoj, koja je po prvi puta proglašena najjeftinijom odmorišnom destinacijom među zemljama eurozone. Istraživanjem se usporedila cijena osam najuobičajenijih potrošačkih artikala koji se kupuju na godišnjem odmoru (čaša vina, boca mineralne vode, limenka gaziranog pića, šalica crne kave, krema za sunčanje, kutija s dvadeset cigareta te večera s tri slijeda i pićem), a uzeo se u obzir njihov ukupan zbroj. Po istraživanju se za osam artikala u Španjolskoj mora izdvojiti najmanje 42,61 euro, a u Grčkoj 67,75 eura. Ovako niske cijene objašnjavaju se krizom u zemlji i spuštanjem cijena, koje je naročito zahvatilo sektor hotelskog smještaja u kojem su cijene prošle godine pale za 40 posto u Grčkoj, a za 36 posto u Španjolskoj.

Više informacija: http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/resia/pressrelease/view/resiabarometern-kroatien-sommarens-uppstickare-834930