Svečano otvoren XVI. Kongres Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno: čet, 28.11.2013 - 18:00
IMAG1951
Svečanim otvorenjem započeo je šesnaesti po redu dvodnevni kongres Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske

Pod pokroviteljstvom predsjednika Republike Hrvatske Ive Josipovića, Ministarstva turizma Republike Hrvatske i Odbora za turizam Hrvatskog sabora u Zagrebu se održava XVI. Kongres Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske koji je prvoga dana okupio velik broj hrvatskih turističkih subjekata.

Nakon uvodnih prezentacija Kristiana Šustara, predsjednika UPUHH-a i Jože Perića, dekana Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, na temu stanja hrvatskog hotelijerstva, kongres je nastavljen panel diskusijom na istu temu, a u raspravi su sudjelovali Kristian Šustar, UPUHH, Zoran Babić, HBOR, Sanda Čorak, Institut za turizam, Jože Perić, dekan Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Jako Andabak, predsjednik uprave Sunce koncerna, Ivo Bašić, MINT, i direktorica Hrvatske turističke zajednice, Meri Matešić.

Tijekom trajanja panela naglašena je važnost turizma za ukupno gospodarstvo Hrvatske, a poseban naglasak stavljen je na usklađivanje zakonske regulative sa strateškim dokumentom hrvatskog turizma, Strategije razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine, problematikom vezanom uz međustopu PDV-a, manjak investicija u turizmu i nastojanje da se investicijska klima poboljša kako bi na tržište ušao strani kapital i olakšao se ulazak velikim hotelskim kompanijama na domaće tržište. Svi su panelisti poseban značaj dali konstantnom ulaganju u znanje svih dionika hrvatskog turizma kao i sinergiju privatnog i javnog sektora, bez koje je nemoguć daljnji napredak turizma, bez obzira na viziju, smjer i nastojanja u kojima se želi ići.

Na pitanje što će Hrvatska turistička zajednica učiniti kako bi pomogla hotelijerima,  Meri Matešić je istakla: ''Hrvatska turistička zajednica podupire i podupirat će sve kvalitetne i proaktivne projekte, a uz intenzivnu suradnju s privatnim i javnim sektorom zasigurno uspjeh neće izostati. Trenutno je u izradi Strateški marketinški plan hrvatskog turizma, koji je jedan od strateških dokumenata cjelokupnog hrvatskog turizma i kojime će se nastojati ojačati sinergija javnog i privatnog sektora kako bi se kroz integriranu komunikacijsku i marketinšku strategiju postigli očekivani ciljevi hrvatskog turizma. Hrvatska turistička zajednica kroz svoje programske aktivnosti podupire destinacije u razvoju turističkih proizvoda kako bi kroz razvoj i podizanje kvalitete usluga i sadržaja našim gostima pružili jedinstvene doživljaje kao motiv dolaska, ali,  još važnije, i povratka u Hrvatsku. Samo će uz kvalitetnu sinergiju plan zaživjeti i u potpunosti dovesti do ostvarenja tri ključna marketinška cilja hrvatskog turizma: povećanje broja dolazaka u pred i posezoni,  povećanje prihoda od turizma te jačanje nacionalnog turističkog brenda.''

U popodnevnim satima kongres je nastavljen okruglim stolovima i tom je prilikom, uz nazočnost brojnih zainteresiranih turističkih subjekata, direktorica Hrvatske turističke zajednice predstavila i smjernice Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma 2014-2020 godine koji se donosi s ciljem usklađivanja nacionalnog turističkog brendinga i marketinga s temeljnim odrednicama Strategije razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine te radi ustanovljavanja optimalnih modela daljnjeg operativnog djelovanja HTZ-a kao nacionalne turističke organizacije, s jasnom porukom kako zasigurno, uz sinergiju javnog i privatnog sektora, uspjeh u ostvarenju zacrtanih ciljeva neće izostati.

Još je jednom jasno naglašeno kako će Hrvatska turistička zajednica, a što definira i sama Strategija razvoja turizma, podupirati razvoj ključnih proizvoda s posebnim osvrtom na ulogu DMO i DMC u kreiranju istih na samoj destinaciji. Razvoj marketing brendova također je jedan od ključnih zadataka koji proizlazi iz SMPHT-a i već u 2014. godini HTZ će definirati jedan brend koji bi se u narednoj godini identificirao na nacionalnoj razini, dok bi se do 2020. godine definirala i identificirala još dva dodatna brenda.

U pripremu plana uključen je širok krug dionika s područja turizma, kao i predstavnici najznačajnijih komercijalnih tvrtki iz neturističkog sektora te akademske zajednice. Cilj je postizanje konsenzusa zainteresirane poslovne javnosti glede ključnih marketinških ciljeva te mjera njihove operacionalizacije, s opipljivim koristima za cjelokupnu turističku industriju Hrvatske te zadovoljnim gostima kao našom ultimativnom zadaćom.

XVI. Kongres nacionalne udruge hotelijera nastavlja se i tijekom sutrašnjeg dana u zagrebačkom hotelu Sheraton, uz mnogobrojne prezentacije, sastanke, kao i završni okrugli stol.