Suradnja HTZ-a i Voguea Poljska na promociji luksuznog turizma

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Temeljem dugogodišnje uspješne suradnje s renomiranim magazinom Vogue Poljska, Hrvatska turistička zajednica je sudjelovala na ekskluzivnom događanju u centru Varšave gdje je premijerno predstavljen ljetni specijal Vogue Travel. Naime, poljski Vogue izdao je posebno ljetno izdanje magazina u kojem je zastupljena hrvatska premium i luksuzna turistička ponuda.
     
„U Hrvatskoj luksuz postaje osobno iskustvo koje privlači najzahtjevnije goste. Sukladno tomu, naša suradnja s magazinom Vogue Poljska odličan je način promocije u kojoj luksuz nije tek standard, već filozofija putovanja. Kvalitetna ulaganja u ekskluzivne hotele, vrhunske wellness centre i jedinstvene atrakcije osiguravaju našim posjetiteljima nezaboravne doživljaje spajajući istovremeno eleganciju, udobnost i užitak. To najbolje pokazuje široki spektar sadržaja domaće turističke ponude - od luksuznih jahti na jadranskoj obali do vrhunskih vina u šarmantnim obalnim i kontinentalnim mjestima“, izjavila je Małgorzata Kowalska, direktorica Predstavništva HTZ-a u Poljskoj, pozivajući sve prisutne na otkrivanje Hrvatske kao idealne luksuzne destinacije čiji je fokus na kvaliteti i autentičnom doživljaju.  

Događanju je prisustvovao i veleposlanik RH u Poljskoj Tomislav Vidošević, a osim njega, na ekskluzivnom Vogue partyu bili su i akteri poljskog turističkog sektora, vodeći predstavnici medija, poznati poljski influenceri, travel blogeri, osobe iz modnog i poslovnog svijeta.

„Četvrti put Vogue Travel, specijal posvećen putovanjima, pripremljen u suradnji s poznatom travel blogericom Travelicious, pojavio se na tržištu zajedno s redovnim brojem Vogue Poljska. Putovanja su važan dio načina života koji predstavljamo u našem magazinu. Naši čitatelji vjeruju našim preporukama, rado testiraju hotele i restorane koje preporučujemo te posjećuju galerije i umjetnička mjesta koja opisujemo. Jedan od partnera ovogodišnjeg premijernog predstavljanja Vogue Travela je Hrvatska turistička zajednica“, izjavila je Hanna Rydlewska, Publishing Director Vogue Poljska.

Predstavništvo HTZ-a u Poljskoj surađuje s magazinom Vogue Poljska od 2019. godine, gotovo od početka postojanja magazina na poljskom tržištu. Riječ je o mediju čija naklada broji 100 tisuća primjeraka, a prepoznat je na poljskom tržištu kao lider među modnim časopisima za žene.

Dodajmo kako je u tiskanom specijalu Vogue Travel i na web stranici vogue.pl, u članku „Hrvatska: ispunjen san o savršenom odmoru“ naglašena luksuzna hrvatska turistička ponuda, odlična avio povezanost Hrvatske i Poljske direktnim linijama, izvrsna eno i gastronomska ponuda, raznolikost kulturne, povijesne i prirodne baštine te široka nautička ponuda.

„Poljsko tržište tradicionalno ulazi u top pet najvažnijih tržišta za hrvatski turizam. Poljaci u Hrvatskoj posebno vole i cijene srednju Dalmaciju, a među omiljenim destinacijama su Omiš, Baška Voda, Zadar, Makarska rivijera i dr. Kao jedan od partnera tog događanja, dodatno smo približili premium ponudu hrvatskog turizma za kojom u Poljskoj iz godine u godinu vlada sve veći interes“, zaključila je Kowalska.