Kategorija:
Objavljeno:
Na najvećem turističkom sajmu u Ukrajini, UITT (Ukraine International Travel and Tourism Exibition), koji se održava od 28. do 30. ožujka u Kijevu, Hrvatska turistička zajednica dobila je nagradu za najbolje efekte izložbenog štanda. Više od 20.000 posjetitelja koji su u prva dva dana posjetili sajam, oduševilo se animacijama i inovativnim konceptom hrvatskog štanda, koji je među čak 700 izlagača ostavio najbolji dojam.
Novi dizajn štanda potpisuje Atelier Propadalo, koji je postigao savršen spoj vizualnog identiteta, specijalnih efekata i funkcionalnosti, o čemu svjedoči činjenica da je već na prvom predstavljanju na sajmu World Travel Market u Londonu, u studenom 2011. godine, izazvao izvrsne reakcije. Na IFT sajmu u Beogradu, krajem veljače ove godine, Hrvatska turistička zajednica je s novim štandom osvojila nagradu za najbolju nacionalnu prezentaciju i atraktivni štand, a na najvažnijem sajmu turizma u Pragu, Holiday World laskavo drugo mjesto.
Kijevski sajam inače je najveći i najvažniji turistički događaj u Ukrajini, koji okuplja brojne uglednike međunarodnog turističkog sektora, a na kojemu se svake godine radi analiza kvalitete prezentacije izlagača. Stoga valja podsjetiti da je prošle godine, prema stručnom sudu organizatora, Hrvatska turistička zajednica u Kijevu dobila priznanje za najbolje uređeni štand, dizajn i ukupnu nacionalnu prezentaciju hrvatske turističke ponude tijekom sajma.
Štand Hrvatske turističke zajednice, redizajniran nakon deset godina, osigurao je tako vrlo dobru primijećenost naše turističke ponude na svim emitivnim tržištima, a iskustva sa sajmova diljem svijeta potvrđuju kako dojam izložbenog prostora igra značajnu ulogu u percepciji posjetitelja i buđenju interesa za destinaciju, što se u konačnici ogleda i u dobrim prognozama za nadolazeću sezonu.
Novi dizajn štanda potpisuje Atelier Propadalo, koji je postigao savršen spoj vizualnog identiteta, specijalnih efekata i funkcionalnosti, o čemu svjedoči činjenica da je već na prvom predstavljanju na sajmu World Travel Market u Londonu, u studenom 2011. godine, izazvao izvrsne reakcije. Na IFT sajmu u Beogradu, krajem veljače ove godine, Hrvatska turistička zajednica je s novim štandom osvojila nagradu za najbolju nacionalnu prezentaciju i atraktivni štand, a na najvažnijem sajmu turizma u Pragu, Holiday World laskavo drugo mjesto.
Kijevski sajam inače je najveći i najvažniji turistički događaj u Ukrajini, koji okuplja brojne uglednike međunarodnog turističkog sektora, a na kojemu se svake godine radi analiza kvalitete prezentacije izlagača. Stoga valja podsjetiti da je prošle godine, prema stručnom sudu organizatora, Hrvatska turistička zajednica u Kijevu dobila priznanje za najbolje uređeni štand, dizajn i ukupnu nacionalnu prezentaciju hrvatske turističke ponude tijekom sajma.
Štand Hrvatske turističke zajednice, redizajniran nakon deset godina, osigurao je tako vrlo dobru primijećenost naše turističke ponude na svim emitivnim tržištima, a iskustva sa sajmova diljem svijeta potvrđuju kako dojam izložbenog prostora igra značajnu ulogu u percepciji posjetitelja i buđenju interesa za destinaciju, što se u konačnici ogleda i u dobrim prognozama za nadolazeću sezonu.