Kategorija:
Objavljeno:
Davanje poticaja samo u pred i post sezoni, novi model oglašavanja za zimske programe, smanjen iznos predviđen za tiskane materijale i globalno TV oglašavanje, a istovremeno, u odnosu na predviđen proračun, veći iznos za Internet oglašavanje te ukidanje nekih popratnih manifestacija na Hrvatskim turističkim danima, glavne su novosti u programu rada Hrvatske turističke zajednice za 2012. godinu, koje je iznio ministar turizma i predsjednik Hrvatske turističke zajednice Veljko Ostojić na 24. sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice.
Udruženo oglašavanje je zbog sinergijskih efekata te suradnje i udruživanja sredstava javno-privatnog sektora, najefikasnija aktivnost koja se provodi preko Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice. U pripremi materijala, svi modeli usuglašeni su sa strukovnim udrugama i vjerujem da će ovogodišnji program rada, uz ostale aktivnosti u sektoru pridonijeti da i ovogodišnji turistički rezultati budu na razini prošlogodišnjih, a možda i malo bolji, rekao je ministar.
Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice prihvatilo je na Sjednici prijedlog Programa rada za 2012. godinu, za koji ukupno planirana sredstva iznose 252,7 milijuna kuna, što je na razini ostvarenog iznosa u 2011. godini, pri čemu se iz državnog proračuna planira izdvojiti 95 milijuna kuna.
Ove godine nije ugašen niti jedan vitalni dio aktivnosti rada Hrvatske turističke zajednice, ali su se neki modeli morali prilagoditi financijskim mogućnostima u kojim se Hrvatska nalazi, izjavio je v.d. direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, Niko Bulić.
Najvažnija promjena u modelima oglašavanje jest što se ove godine poticaji, po svih dvanaest modela, neće davati tijekom glavne sezone, odnosno srpnja i kolovoza, kao što je bilo do sada, već isključivo u pred i post sezoni.
Za predsezonu bi to bilo do 30. lipnja, jer bi, po objašnjenju ministra, u lipnju od 10. do 30. mogla biti „rupa“.
Također, uveden je i novi model za zimske programe i to za razdoblje od 1. 11. 2011. do 29. 2. 2012. godine, a na prijedlog ministra i za razdoblje 2012./2013. godine, kako bi se osigurala dugoročna sigurnost zračnim prijevoznicima i organizatorima putovanja koji uvode takve programe.
Pravovremenom objavom aktivnosti, korisnicima dajemo poticaj da se dobro pripreme za nadolazeći period te da pravovremenim planiranjem i razmišljanjem unaprijed, doprinesu produljenju turističke sezone, istaknuo je ministar.
Uz spomenuto, na Sjednici su prihvaćene i neke druge novosti za 2012. godinu, pa je tako u segmentu oglašavanja za turistički nerazvijena područja, u slučaju kada TZ županija nemaju dovoljno sredstava, nositelji promotivne kampanje mogu biti i TZ gradova i općina, a sredstva se mogu udruživati i s gospodarskim subjektima. Za sufinanciranje i potpore na turistički nerazvijenim područjima predviđeno je 13,5 milijuna kuna.
Udruženo oglašavanje je zbog sinergijskih efekata te suradnje i udruživanja sredstava javno-privatnog sektora, najefikasnija aktivnost koja se provodi preko Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice. U pripremi materijala, svi modeli usuglašeni su sa strukovnim udrugama i vjerujem da će ovogodišnji program rada, uz ostale aktivnosti u sektoru pridonijeti da i ovogodišnji turistički rezultati budu na razini prošlogodišnjih, a možda i malo bolji, rekao je ministar.
Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice prihvatilo je na Sjednici prijedlog Programa rada za 2012. godinu, za koji ukupno planirana sredstva iznose 252,7 milijuna kuna, što je na razini ostvarenog iznosa u 2011. godini, pri čemu se iz državnog proračuna planira izdvojiti 95 milijuna kuna.
Ove godine nije ugašen niti jedan vitalni dio aktivnosti rada Hrvatske turističke zajednice, ali su se neki modeli morali prilagoditi financijskim mogućnostima u kojim se Hrvatska nalazi, izjavio je v.d. direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, Niko Bulić.
Najvažnija promjena u modelima oglašavanje jest što se ove godine poticaji, po svih dvanaest modela, neće davati tijekom glavne sezone, odnosno srpnja i kolovoza, kao što je bilo do sada, već isključivo u pred i post sezoni.
Za predsezonu bi to bilo do 30. lipnja, jer bi, po objašnjenju ministra, u lipnju od 10. do 30. mogla biti „rupa“.
Također, uveden je i novi model za zimske programe i to za razdoblje od 1. 11. 2011. do 29. 2. 2012. godine, a na prijedlog ministra i za razdoblje 2012./2013. godine, kako bi se osigurala dugoročna sigurnost zračnim prijevoznicima i organizatorima putovanja koji uvode takve programe.
Pravovremenom objavom aktivnosti, korisnicima dajemo poticaj da se dobro pripreme za nadolazeći period te da pravovremenim planiranjem i razmišljanjem unaprijed, doprinesu produljenju turističke sezone, istaknuo je ministar.
Uz spomenuto, na Sjednici su prihvaćene i neke druge novosti za 2012. godinu, pa je tako u segmentu oglašavanja za turistički nerazvijena područja, u slučaju kada TZ županija nemaju dovoljno sredstava, nositelji promotivne kampanje mogu biti i TZ gradova i općina, a sredstva se mogu udruživati i s gospodarskim subjektima. Za sufinanciranje i potpore na turistički nerazvijenim područjima predviđeno je 13,5 milijuna kuna.