Racionalizacija troškova funkcionalnog marketinga u 2011.

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

 S obzirom na povećani obujam ugovorenih programa oglašavanja Hrvatske turističke zajednice  putem javno-privatnog partnerstva u promotivnim kampanjama i promotivnim/prodajnim kanalima turističkih zajednica, organizatora putovanja, zračnih prijevoznika i nositelja turističke ponude (Modeli I.-XII.), što su prioritetne aktivnosti kojima se osigurava zadržavanje stečenih pozicija hrvatskog turizma na međunarodnom tržištu, kao i moguće poteškoće u realizaciji planiranih prihoda, Hrvatska turistička zajednica je pristupila racionalizaciji troškova funkcionalnog marketinga.

Pri izradi prijedloga racionalizacije vodilo se računa o karakteristikama i aktualnom stanju, kao i ukupno planiranim promotivnim aktivnostima na pojedinom tržištu, tako da racionalizacija marketinških aktivnosti neće utjecati na ukupna kretanja i rezultate s pojedinih tržišta.

Vezano na to racionalizirat će se ili neće biti provedene sljedeće aktivnosti planirane Programom  rada Hrvatske turističke zajednice za 2011. godinu:

 

Planirana aktivnost

Iznos u kn

Jedinstveni hrvatski turistički informacijski sustav

300.000,00

Banka fotografija i priprema u izdavaštvu

200.000,00

CD/DVD

200.000,00

Centralni pretraživač turističke ponude

200.000,00

Suveniri

300.000,00

Studijska putovanja agenata i poslovne radionice (Sarajevo, Ljubljana, Minsk, Almati, Rimini, Oslo, Beč)

 

500.000,00

Hrvatski turistički dan (Beograd, Minsk, Bratislava, Varšava, Budimpešta, Kijev)

1.500.000,00

Tržišna istraživanja i izobrazba kadrova

77.000,00

USTOA – posebna prezentacija

350.000,00

Ukupno

3.627.000,00

 

 Smanjenjem obujma ili odustajanjem od njihove realizacije, smanjit će se troškovi naprijed navedenih aktivnosti za oko 3,6 milijuna kuna, a navedena sredstva će se preusmjeriti u program oglašavanja sa zračnim prijevoznicima i organizatorima putovanja pod nazivom „Krila Hrvatske“ koji se odnosi na udruženo oglašavanje organiziranih programa sa zračnim prijevozom u kojem se u 2011. godini očekuje dolazak oko 650 tisuća putnika u Hrvatsku.