Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić danas je sudjelovao na online sjednici Skupštine Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH). Sjednicu je otvorio predsjednik Skupštine UPUHH-a Veljko Ostojić, a direktor Staničić održao je uvodno izlaganje u kojem se osvrnuo na promotivne aktivnosti HTZ-a u 2021. godini i očekivanja od ove turističke godine.
Na samom početku izlaganja poseban naglasak stavljen je na element sigurnosti koja se trenutno najviše ističe u promotivnim kampanjama HTZ-a, posebice kroz Safe Stay in Croatia kampanju koja će se do kraja svibnja provoditi na najvažnijim emitivnim tržištima. Direktor Staničić također se osvrnuo i na aktualnu kampanju za digitalne nomade „Croatia, your new office!“, a najavio je i brend kampanju „Trust me I’ve been there!“ koja će se od svibnja provoditi na najvažnijih 11 tržišta s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao top destinacije u 2021. godini.
Za domaće goste planirana je kampanja kojom će se promovirati ponuda u ruralnim i manje poznatim dijelovima Hrvatske, kako bi se domaće tržište potaknulo na putovanja, dok je za jesen najavljena provedba projekta „Tjedan odmora vrijedan“.
Na samom kraju izlaganja direktor Staničić istaknuo je kako su pridržavanje propisanih mjera i odgovorno ponašanje temelj za ostvarivanje turističkog prometa u Hrvatskoj te kako se u 2021. godini nada ostvarivanju nešto boljeg rezultata u odnosu na prošlu godinu.