Hrvatska turistička zajednica (HTZ) provodi posebnu promotivnu kampanju fokusiranu na promociju poslovnog turizma kao jednog od ključnih segmenata hrvatske turističke ponude. Kampanja se provodi do kraja prosinca ove godine na tržištima Francuske, SAD-a, Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Beneluxa, Italije, Rusije i Slovenije. Komunikacijski kanali putem kojih se provodi kampanja su društvene mreže (Linkedin), print oglasi u specijaliziranim MICE izdanjima te online kanali oglašavanja.
„Poslovni turizam predstavlja važan turistički proizvod jer individualni i grupni poslovni gosti čine stabilan izvor potražnje koja je, ovisno o trendovima, najizraženija u razdobljima pred i posezone. Istraživanja među hotelijerima pokazuju da poslovni gosti čine 10 do 15 posto udjela svih hotelskih gostiju. Nastavit ćemo s promocijom ovog proizvoda na ključnim stranim tržištima s ciljem značajnijeg produljenja turističke sezone“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
HTZ provodi i druge aktivnosti usmjerene na promicanje poslovnog turizma te će u 2019. godini nastupati na najznačajnijim specijaliziranim kongresnim burzama kao što su IMEX Frankfurt, IMEX America, IBTM Barcelona i CONVENTA Ljubljana, a tu je i organizacija te sudjelovanje na poslovnim radionicama u sklopu kojih se održavaju sastanci s ključnim partnerima.
Promocija EDEN destinacija na društvenim mrežama
Istodobno, HTZ do sredine prosinca provodi promotivnu kampanju koja za cilj ima promociju svih finalista i pobjednika natječaja EDEN - Europske destinacije izvrsnosti. Osim Hrvatske, kampanja koja promovira sve destinacije finaliste provodi se putem društvenih mreža na tržištu Slovenije, Njemačke i Austrije. Do sada su predstavljene destinacije Bilje, Karanac, Veliko Trojstvo, Roč, općina Sveti Martin na Muri, Čakovec – grad Zrinskih, Sinj – grad Alkara, Sisak – grad pobjeda, itd. U narednim danima slijedi predstavljanje Parka prirode Papuk, dvorca Trakošćan, Parka prirode Lastovsko otočje, Daruvara, Varaždina, Srijema i Slavonije, Zagorja – Bajke na dlanu te ostalih finalista.
Pobjednička destinacija, nositeljica titule EDEN, promovira se na službenim stranicama Europske komisije (EK) i HTZ-a te se zajedno s finalistima kao primjer dobre prakse predstavlja na europskoj razini. Dosadašnje hrvatske destinacije pobjednici EDEN izbora su: Vukovar – Vučedol – Ilok, Gornje Međimurje, Stancija 1904 Svetvinčenat, Pustara Višnjica (Slatina), Grad Nin, NP Sjeverni Velebit, Grad Đurđevac i Općina Sv. Martin na Muri. U skladu s ciljem EDEN-a biraju se netradicionalna i manje razvijena odredišta, koja ponudu temelje na održivom turizmu. EDEN predstavlja projekt kojeg je EK pokrenula 2006. godine s ciljem stvaranja mreže najboljih destinacija održivog turizma, promocije novih netradicionalnih i turistički manje razvijenih destinacija, stvaranja svijesti o raznolikosti europske turističke ponude, te poticanja destinacija za razvoj modela održivog razvoja turizma. HTZ u EDEN projektu sudjeluje od samog početka, a od 2013. godine sudjeluje kao punopravna članica uz financijsku potporu Europske komisije.