Hrvatska turistička zajednica započela je provedbu posebne promotivne kampanje fokusirane na promociju nautičkog turizma kao jednog od ključnih segmenata hrvatske turističke ponude. Kampanja će se provoditi do 31. prosinca na devet emitivnih tržišta i to u Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Austriji, Poljskoj, Francuskoj, Švedskoj, Češkoj i Sloveniji. Aktivnosti u sklopu kampanje provode se putem display oglašavanja, YouTube kanala te društvenih mreža Facebook i Instagram.
„Hrvatska je poželjna nautička destinacija što potvrđuje podatak prema kojem u dosadašnjem dijelu godine u segmentu nautičkog chartera bilježimo preko 537 tisuća dolazaka i 3,5 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 12 posto. Imamo iznimno kvalitetnu i očuvanu resursnu osnovu koju intenzivno promoviramo kroz marketinške kampanje te nastupe na specijaliziranim sajmovima. Siguran sam da će i ova kampanja, koju ciljano provodimo u razdoblju posezone, direktno utjecati na kreiranje cjelovite turističke godine i hrvatsku ponudu nautičkog turizma još snažnije pozicionirati na međunarodnom tržištu“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Dodajmo kako su u segmentu nautičkog chartera vodeća tržišta u ovoj godini Njemačka s udjelom u noćenjima od 17 posto, zatim slijede Austrija sa 12 posto, Velika Britanija i Češka sa 7 posto, te domaće tržište s udjelom od 6 posto. Prema posljednjim istraživanjima, nautičari tijekom svog putovanja u Hrvatskoj prosječno troše oko 126 eura po osobi na dan dok dnevni izdaci čarteraša u prosjeku iznose 183 eura. Najveću prosječnu dnevnu potrošnju među čarterašima imaju Britanci sa 212 eura, Francuzi sa 207 eura te Nizozemci sa 202 eura.
Gledano prema županijama, najveći broj noćenja u nautičkom charteru u prvih deset mjeseci ove godine zabilježen je u Splitsko-dalmatinskoj županiji sa udjelom od 44 posto, zatim slijede Zadarska sa udjelom od 21 posto te Šibensko-kninska županija sa 17 posto.