Promocija hrvatskog turizma na sajmu FITUR u Madridu

Kategorija: Priopćenja
Objavljeno:

Hrvatska turistička zajednica predstavlja ukupnu hrvatsku turističku ponudu na 45. izdanju međunarodnog turističkog sajma FITUR koji se u Madridu održava od 22. do 26. siječnja. Odlična je to prilika da se  Hrvatska predstavi i dodatno istakne, kako na europskim, tako i na dalekim tržištima, osobito južnoameričkom, ali i na španjolskom.

Prošle godine u Hrvatskoj je s tržišta Španjolske realizirano oko 100 tisuća dolazaka, odnosno više od 260 tisuća noćenja.

Cilj nam je zadržati dobre trendove na ovom važnom tržištu za Hrvatsku. Bilježimo pojačan interes za grupna putovanja i putovanja s naglaskom na premium segment, posebice iz Južne Amerike“, komentirala je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji, a koje pokriva i tržište Španjolske, dodajući kako je FITUR od velikog značaja za međunarodna putovanja te da kao turistički događaj otvara izuzetne mogućnosti za predstavljanje turističkih potencijala destinacija.

Štand HTZ-a već su posjetili brojni partneri, mediji, kao i veleposlanica RH u Kraljevini Španjolskoj Nives Malenica. Osim HTZ-a, u sklopu hrvatskog izložbenog štanda nalazi se i 12 suizlagača koji su pripremili svoje programe za 2025. godinu.

Sajam je prva tri dana  otvoren za turističke profesionalce i poslovnu publiku, dok će preostala dva dana biti namijenjen općoj publici. Održava se u devet hala, sudjeluje 9.500 tvrtki, 884 izlagača, 156 zemalja svijeta, a podijeljen je u deset tematskih cjelina kao što su primjerice: turizam, krstarenja, sport, talent, tehnologije, LGBT, žene itd.

Procjenjuje se da će sajam posjetiti 150.000 profesionalaca iz turističkog sektora i oko 100.000 posjetitelja.