Kategorija:
Objavljeno:
Hrvatska turistička zajednica nastavlja s promidžbom hrvatskog turizma na sajmovima u inozemstvu. Ovaj tjedan predviđeni su nastupi u Leeuwardenu, Dublinu, Zürichu, Antwerpenu, Ljubljani i u New Delhiju. Nacionalna prezentacija hrvatskog turizma i predstavljanje turističke ponude hrvatskih turističkih tvrtki bit će pojačani na sajmu turizma „Turizem in prosti čas“ koji se od 27. do 30. siječnja 2011. godine održava na Gospodarskom razstavišču u Ljubljani. Na štandu Hrvatske turističke zajednice, osim opće turističke ponude svoje će programe za nadolazeću sezonu predstaviti Jadrolinija, Istraturist, Arenaturist, Ilirija, Kamping Straško, Adria Holidays, Novasol te turističke zajednice Varaždinske županije i grada Zagreba. Također, na sajmu će se novim katalozima te bogatom i raznovrsnom ponudom za Hrvatsku predstaviti i svi veći slovenski turoperatori koji su zadovoljni dosadašnjom prodajom aranžmana za hrvatska odredišta.
Slovensko turističko tržište predstavlja za Hrvatsku jedno od najvažnijih emitivnih tržišta, a odlikuje ga visoka stabilnost, izuzetno dobro poznavanje naše ponude i visok afinitet, prvenstveno prema obali i otocima. Nakon rekordne turističke sezone 2010. u kojoj je ostvareno više od 6,7 milijuna noćenja, odnosno povećanje od 11 %, ova godina je posebno važna jer je naš cilj ponavljanje tih rezultata. Uz ovu prezentaciju hrvatskog turizma, Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Ljubljani sudjeluje u promidžbenim aktivnostima predstavljanja Dalmacije kroz koncerte dalmatinskih klapa u Mariboru (28. siječnja) i Novoj Gorici (29. siječnja). Naime, u predvorju koncertnih dvorana spomenutih gradova bit će info pult Hrvatske turističke zajednice na kojem će se zainteresiranim posjetiteljima dijeliti promidžbeni materijal i suveniri te će se organizirati prigodne nagradne igre.
Slovensko turističko tržište predstavlja za Hrvatsku jedno od najvažnijih emitivnih tržišta, a odlikuje ga visoka stabilnost, izuzetno dobro poznavanje naše ponude i visok afinitet, prvenstveno prema obali i otocima. Nakon rekordne turističke sezone 2010. u kojoj je ostvareno više od 6,7 milijuna noćenja, odnosno povećanje od 11 %, ova godina je posebno važna jer je naš cilj ponavljanje tih rezultata. Uz ovu prezentaciju hrvatskog turizma, Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Ljubljani sudjeluje u promidžbenim aktivnostima predstavljanja Dalmacije kroz koncerte dalmatinskih klapa u Mariboru (28. siječnja) i Novoj Gorici (29. siječnja). Naime, u predvorju koncertnih dvorana spomenutih gradova bit će info pult Hrvatske turističke zajednice na kojem će se zainteresiranim posjetiteljima dijeliti promidžbeni materijal i suveniri te će se organizirati prigodne nagradne igre.