Kategorija:
Objavljeno:
Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj organiziralo je posebnu promidžbenu akciju, u sklopu kampanje oglašavanja za 2012. godinu i to sa najvećom distribucijskom mrežom turističkih agencija u Francuskoj, AS Voyages (Afat+Selectour).
Riječ je o intenzivnom programu “E-learning” o Hrvatskoj, dostupnom na intranet stranicama mreže, koji se održavao od 19. ožujka do 6. travnja 2012. godine. Program je bio sastavljen od dva djela; opća prezentacija odredišta sa prodajnim argumentima i praktični dio podijeljen po različitim tipovima putovanja. Cilj je bio poboljšati prodaju destinacije u putničkim agencijama te predstaviti agentima nove ideje i mogućnosti putovanja u Hrvatsku. Prva tri tjedna trajanja projekta bila su “insentiv” karaktera kada su agenti sa najboljim rezultatima bili nagrađeni u namjeri da se upravo među agentima promovira spomenuta akcija. Po završetku programa izvlačenjem je proglašeno 4 pobjednika koji su osvojili putovanja u Hrvatsku, a nagrade su omogućili Croatia Airlines, Novasol i Top of Travel. Tijekom tri tjedna čak 400 agenata je uspješno završilo trening program, koji ostaje dostupan na intranetu godinu dana.
Istovremeno pokrenuta je dvotjedna promidžbena kampanja, od 19. ožujka do 1. travnja 2012. godine, na prodajnim mjestima 700 putničkih agencija. Uz plakat s hrvatskim motivima, bile su vidljive ponude partnera Visit Europe, Top of Travel, Croatia Airlines, Novasol, Look Voyages i Plein Vent. Interna komunikacija prema agentima je bila pojačana bannerima na intranetu i newsletterom poslanim na 3000 kontakta.
AS Voyages je najvažnija mreža turističkih agencija u Francuskoj nakon spajanja mreža Selectour i Afat Voyages 2010 godine. Trenutačno AS Voyages broji 4000 agenta i 1210 agencija u 610 francuskih gradova.
Riječ je o intenzivnom programu “E-learning” o Hrvatskoj, dostupnom na intranet stranicama mreže, koji se održavao od 19. ožujka do 6. travnja 2012. godine. Program je bio sastavljen od dva djela; opća prezentacija odredišta sa prodajnim argumentima i praktični dio podijeljen po različitim tipovima putovanja. Cilj je bio poboljšati prodaju destinacije u putničkim agencijama te predstaviti agentima nove ideje i mogućnosti putovanja u Hrvatsku. Prva tri tjedna trajanja projekta bila su “insentiv” karaktera kada su agenti sa najboljim rezultatima bili nagrađeni u namjeri da se upravo među agentima promovira spomenuta akcija. Po završetku programa izvlačenjem je proglašeno 4 pobjednika koji su osvojili putovanja u Hrvatsku, a nagrade su omogućili Croatia Airlines, Novasol i Top of Travel. Tijekom tri tjedna čak 400 agenata je uspješno završilo trening program, koji ostaje dostupan na intranetu godinu dana.
Istovremeno pokrenuta je dvotjedna promidžbena kampanja, od 19. ožujka do 1. travnja 2012. godine, na prodajnim mjestima 700 putničkih agencija. Uz plakat s hrvatskim motivima, bile su vidljive ponude partnera Visit Europe, Top of Travel, Croatia Airlines, Novasol, Look Voyages i Plein Vent. Interna komunikacija prema agentima je bila pojačana bannerima na intranetu i newsletterom poslanim na 3000 kontakta.
AS Voyages je najvažnija mreža turističkih agencija u Francuskoj nakon spajanja mreža Selectour i Afat Voyages 2010 godine. Trenutačno AS Voyages broji 4000 agenta i 1210 agencija u 610 francuskih gradova.