Kategorija:
Objavljeno:
Akcijski plan hrvatskog turizma za 2011. godinu obuhvaća i dvije tržišne mjere usmjerene na domaće tržište, pod nazivima „Ostani u Hrvatskoj“ i „Upoznaj Hrvatsku“. Temeljem pristiglih zahtjeva za oglašavanje kroz javno-privatno partnerstvo, Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica zadovoljni su dosadašnjim odazivom privatnih partnera (putničkih agencija, zračnih prijevoznika, nositelja turističke ponude u Hrvatskoj itd.).
Za oglašavanje programa „Upoznaj Hrvatsku“ dosad je pristiglo 96 zahtjeva, čime se planira u Hrvatsku dovesti oko 35 tisuća turista. Riječ je o zanimljivoj mjeri koja se oslanja na program razvoja ponude/programa u kontinentalnom dijelu te u turistički slabije razvijenim područjima Hrvatske, a koji Ministarstvo već provodi u suradnji s putničkim agencijama.
Također smo zadovoljni i s programom „Doživi Hrvatsku“ (iz mjere „Ostani u Hrvatskoj“), usmjerenom na organizaciju maturalnih putovanja u Hrvatskoj. U sklopu spomenutog programa, koji se provodi već drugu godinu, dosad je pristiglo 35 zahtjeva putničkih agencija koje kroz navedeni program planiraju putovanja za oko 14,9 tisuća učenika, čime je obuhvaćeno više od trećine ukupnog broja hrvatskih srednjoškolaca koji će ove godine otputovati na maturalno putovanje.
Za preostala dva programa – „Zlatne godine“ (namijenjen putovanjima hrvatskih umirovljenika) te za program „Kod kuće je najljepše“ (za ponudu novih proizvoda destinacija, namijenjenih domaćem tržištu), danas je na održanoj telefonskoj sjednici Turističkog vijeća, temeljem prijedloga ministra turizma i predsjednika Hrvatske turističke zajednice Damira Bajsa, odlučeno da se rok za dostavu ponuda za oglašavanje produži do 28. veljače 2011. godine.
Istovremeno se provode aktivnosti prema pojedinim odredištima, putničkim agencijama, hotelijerima i drugim nositeljima ponude u odredištima, s ciljem definiranja posebnih programa/ponude primjerenih interesu i kupovnoj moći domaćih gostiju. Oba programa imaju najpovoljnije uvjete za organizatore putovanja, odnosno nositelje ponude.
Tako za oglašavanje putovanja umirovljenika, putničke agencije mogu dobiti potporu od 200 kn po putniku, dok za oglašavanje Hrvatske turističke zajednice u promotivnim kampanjama/prodajnim kanalima, nositelji novog proizvoda mogu dobiti sredstva za 75 posto ukupnog iznosa medijske promocije, plakatiranja, brošura i dr. tiskanog materijala, oglašavanja na web stranicama i posebnih prezentacija.
Vjerujemo kako ćemo na taj način, a temeljem spomenutog javno-privatnog partnerstva, omogućiti hrvatskim odredištima da lakše privuku domaćeg gosta, što je ujedno i okosnica Akcijskog plana hrvatskog turizma za 2011. godinu. Cilj je, naime, potaknuti domaća odredišta na osmišljavanje posebnih programa za domaće goste, po uzoru na aktivnosti koje provode konkurentske turističke zemlje.
Za oglašavanje programa „Upoznaj Hrvatsku“ dosad je pristiglo 96 zahtjeva, čime se planira u Hrvatsku dovesti oko 35 tisuća turista. Riječ je o zanimljivoj mjeri koja se oslanja na program razvoja ponude/programa u kontinentalnom dijelu te u turistički slabije razvijenim područjima Hrvatske, a koji Ministarstvo već provodi u suradnji s putničkim agencijama.
Također smo zadovoljni i s programom „Doživi Hrvatsku“ (iz mjere „Ostani u Hrvatskoj“), usmjerenom na organizaciju maturalnih putovanja u Hrvatskoj. U sklopu spomenutog programa, koji se provodi već drugu godinu, dosad je pristiglo 35 zahtjeva putničkih agencija koje kroz navedeni program planiraju putovanja za oko 14,9 tisuća učenika, čime je obuhvaćeno više od trećine ukupnog broja hrvatskih srednjoškolaca koji će ove godine otputovati na maturalno putovanje.
Za preostala dva programa – „Zlatne godine“ (namijenjen putovanjima hrvatskih umirovljenika) te za program „Kod kuće je najljepše“ (za ponudu novih proizvoda destinacija, namijenjenih domaćem tržištu), danas je na održanoj telefonskoj sjednici Turističkog vijeća, temeljem prijedloga ministra turizma i predsjednika Hrvatske turističke zajednice Damira Bajsa, odlučeno da se rok za dostavu ponuda za oglašavanje produži do 28. veljače 2011. godine.
Istovremeno se provode aktivnosti prema pojedinim odredištima, putničkim agencijama, hotelijerima i drugim nositeljima ponude u odredištima, s ciljem definiranja posebnih programa/ponude primjerenih interesu i kupovnoj moći domaćih gostiju. Oba programa imaju najpovoljnije uvjete za organizatore putovanja, odnosno nositelje ponude.
Tako za oglašavanje putovanja umirovljenika, putničke agencije mogu dobiti potporu od 200 kn po putniku, dok za oglašavanje Hrvatske turističke zajednice u promotivnim kampanjama/prodajnim kanalima, nositelji novog proizvoda mogu dobiti sredstva za 75 posto ukupnog iznosa medijske promocije, plakatiranja, brošura i dr. tiskanog materijala, oglašavanja na web stranicama i posebnih prezentacija.
Vjerujemo kako ćemo na taj način, a temeljem spomenutog javno-privatnog partnerstva, omogućiti hrvatskim odredištima da lakše privuku domaćeg gosta, što je ujedno i okosnica Akcijskog plana hrvatskog turizma za 2011. godinu. Cilj je, naime, potaknuti domaća odredišta na osmišljavanje posebnih programa za domaće goste, po uzoru na aktivnosti koje provode konkurentske turističke zemlje.